Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-26, 08:01
  #11773
Medlem
Topppis avatar
Kan man göra en level 1 gubbe å hoppa in i vilken vanilla zone som helst å köra? eller hur funkar scaling systemet?
Citera
2018-01-26, 12:40
  #11774
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
Kan man göra en level 1 gubbe å hoppa in i vilken vanilla zone som helst å köra? eller hur funkar scaling systemet?
Har inte själv testat det sedan det gick live, men från bloggposter och annat så finns en minimi-level per zon. Tex kan du inte skippa startzonen (om jag förstått rätt) utan bör vara minst lvl10 innan du ger dig ut i världen, och vanilla-världen är inte helt igenom 10-60 utan kan vara 40-60 eller liknande.
Citera
2018-01-26, 14:19
  #11775
Medlem
biffolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
level 110 då, trodde dock inte det kunde droppa från dungeons, utan att man endast
fick dom från sin Class Hall.
Du kan få såna från bland annat daily emissary caches, LFR, mythic/hc dungeons, raids, m+, osv.
Citera
2018-01-28, 18:16
  #11776
Medlem
Asså helvete vad mage tower utmaningen är svår som guardian druid :/
Citera
2018-01-28, 20:49
  #11777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Land3erg
Asså helvete vad mage tower utmaningen är svår som guardian druid :/
Har klarat den på tre klasser nu och jag tror nog att björntank var den svåraste av dem. De andra två var paladin och monk.

Det mest irriterande är hur man i princip kan fuska sig igenom den med Ekowraith och Luffas. Har man de två som sina legendaries så kan man stå utanför debuff-zonen och mata trash på den första bossen utan att ta någon skada.
Citera
2018-01-29, 02:10
  #11778
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Land3erg
Asså helvete vad mage tower utmaningen är svår som guardian druid :/
Tyckte den var rätt lätt nu för tiden! Iofs hade jag fått mkt bättre gear från första gången jag försökte.
Det blir rackarns mycket enklare om du har Vrist- och byx- legendaries. De som ger två extra stacks av Thrash, samt extra skada + range till Thrash.
Sedan gjorde jag ett macro för att jag ska kunna snabbt springa in och interrupta Drain Life (typ /cast [@Focus] Skull Bash eller hur den var) så den sprang in om jag hade snubben som /Focus.
Små ögon slänger du vanlig Moonfire på så där de på någon sekund medan den tickar vidare. Försökte göra ett /target macro för ögonen men lyckades aldrig av någon anledning.
De enda jag tyckte var svåra var när det dyker upp 4-5 små spöken som jag iblandvar för ofokuserad på så skadan blev för hög. Annars var det bara att långsamt röra sig runt mitten!
Citera
2018-01-30, 09:05
  #11779
Medlem
dovAkins avatar
QnA med devs idag. Förmodligen så kan man förboka spelet efter det, så vi lär få ett release datum idag förhoppningsvis!
Citera
2018-01-30, 12:36
  #11780
Medlem
Klarade mage tower nu efter ca 30-40 försök, blev enklare ju mer jag prövade och blev mer komfortabel med omgivningen och hur allt funkade. Har luffas och körde med balande affinity så man inte behöver stå i cirkeln förutom när man måste interupta life drain. hjälpte med att kolla youtube videos om hur allt funkade
Citera
2018-01-30, 21:07
  #11781
Medlem
dovAkins avatar
OMG! Pre-Purchase e här! Tillgång till nya raserna också!!! HYPE!!!

Pre-purchar man så får man tillgång till nya raserna!
Citera
2018-01-30, 21:11
  #11782
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
OMG! Pre-Purchase e här! Tillgång till nya raserna också!!! HYPE!!!

Pre-purchar man så får man tillgång till nya raserna!

5 Dagar kö FML
Citera
2018-01-30, 21:14
  #11783
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
5 Dagar kö FML
Haha ja jag var plats 8948 i kön när jag kollade nu!
Tror jag kollar igen om en vecka eller två :P
Citera
2018-01-30, 21:15
  #11784
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Haha ja jag var plats 8948 i kön när jag kollade nu!
Tror jag kollar igen om en vecka eller två :P

45 min nu 7000 före dock
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback