Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-15, 23:17
  #10165
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
Jag såg folk redan första veckan som körde Arcway och Court som kräver 8 k honored med nightfallen. Exploit eller vadå?

Kört sen dag 1 och gjort allt man kunnat göra med Nightfallen, och ändå bara 4k i honored, bra drygt..

Snålt som fan med 50 rep per quest ( 150 /175 om man har tur) och med 2-3 ynka quests per dag.

Withered training är ju buggigt som fan också.

Jaja får hoppas deras world q poppar upp som ger 1500 rep (vilket den aldrig verkar vilja göra) och kiron tor (750 rep)

Heh.

Eller har jag missat något?

Jag tog lvl 110 för precis en vecka sen och är 4300 / 12000 honored nu. Så är helt klart du som missat något.
Citera
2016-09-16, 00:32
  #10166
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkaeller
Tänkte börja spela igen efter års uppehåll. Är lite sugen på Horde Priest...men vilken race är bäst för det?

1: Det du tycker är häftigt.
2: Den som har en racial du kan tänka dig passar ditt spelsätt.
3: Innan du kommit fram till spec och roll så krävs det så pass hög nivå för att race ska märkas att 20 euro är en piss i havet för att få till den ändringen då.
Citera
2016-09-16, 06:44
  #10167
Medlem
Nemjungs avatar
Lirar monk tank.. Hur kommer de vara i raids? Vill man ha monk tanks eller e de bara WW dps som gäller? Verkar som druid tank å warr e favvo för grupperna, ibland svårt att få tanka i Mythic groups till o med
Citera
2016-09-16, 12:35
  #10168
Medlem
jonesy.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resania
Jag tog lvl 110 för precis en vecka sen och är 4300 / 12000 honored nu. Så är helt klart du som missat något.
Japp måste va så. Får lov att checka av med wowhead.

Har 7/11 klart i suramar q loggen.
Citera
2016-09-16, 16:28
  #10169
Medlem
Mitt WOW ser annorlunda ut?!

Har aldrig lirat WOW förut och köpte det på battlenet för några månader sedan. Är rouge level 14. Inte lirat så mkt då LOL tar mkt av min tid just nu.

Men jag köpte Wow och bla bla Draenor nånting vad det nu heter. När jag sedan kollar på youtube klipp där folk spelar WOW så ser grafiken helt annorlunda ut? HP Bars tex ser annorlunda ut. Nästan som om dom spelar ett annat spel. Why?

Är det pga expansioner eller så?

Känns fel å lira.
Citera
2016-09-16, 16:33
  #10170
Medlem
TrampLOLs avatar
Det är addons. Curse hade störst utbud när jag spela wow för länge sedan. Men bara googla wow addons så hittar du hur mycket som helst.

https://mods.curse.com/addons/wow
Citera
2016-09-16, 16:49
  #10171
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlikaNyanserAvBajs
Har aldrig lirat WOW förut och köpte det på battlenet för några månader sedan. Är rouge level 14. Inte lirat så mkt då LOL tar mkt av min tid just nu.

Men jag köpte Wow och bla bla Draenor nånting vad det nu heter. När jag sedan kollar på youtube klipp där folk spelar WOW så ser grafiken helt annorlunda ut? HP Bars tex ser annorlunda ut. Nästan som om dom spelar ett annat spel. Why?

Är det pga expansioner eller så?

Känns fel å lira.

Som TrampLOL sa är det addons.

Generellt sett så är det dock inte det första man behöver börja använda, utan folk brukar skaffa dem för att ändra hur wow ser ut, få varningar, osv när man är max level.

Finns många som spelar utan addons också så inget fel med det, många av addonsen som var användbara när man lvlade innan har blizzard själva lagt in i spelet.
Citera
2016-09-16, 18:05
  #10172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Steffen
Har detr något att göra med i vilken ordning man aktiverar olika specs som ligger till grund för i vilken ordning de visas på armory? Jag vill att de ska ligga i alfabetisk ordning för jag håller på med en stor jämförelse mellan olika spelare, men det är olika för alla?

bump + fråga: vet någon varför vissa rares i tanan jungle buggar ur? de visar sig som rares på kartan, men när jag attackerar dem så försvinner silverdraken i ramen, och jag får bara pissloot (läs apexis crystal och primal spirit)
Citera
2016-09-16, 19:48
  #10173
Medlem
Är jag den ende som haft problem med att välja klass?

Efter en antiklimatisk upplevelse med att levela upp min unholy dk till 110 så verkar en utmaning det enda som något tilltalande. Då tänker jag mig att levela som en healer, men solo.

Har någon här levelat som solo healer, hur lång tid tog det och hur var det?
Citera
2016-09-16, 19:56
  #10174
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaggat
Är jag den ende som haft problem med att välja klass?

Efter en antiklimatisk upplevelse med att levela upp min unholy dk till 110 så verkar en utmaning det enda som något tilltalande. Då tänker jag mig att levela som en healer, men solo.

Har någon här levelat som solo healer, hur lång tid tog det och hur var det?
De gör ju självklart inte lika bra skada som dps men jag kan nog tänka mig att det inte skulle ta så mycket längre tid än en dps. Druids kan i 45 eller 60 välja antingen feral/balance/guardian afflinity som ger dig en bonus + några extra abilities/spells som hjälper till med skadan. Jag brukar se folk som levlar som healer då och då. Sen så får du dungeon på direkten också till skillnad mot dps.

Har också svårt att välja vilken jag ska levla härnäst. Har hittills levlat ret pala och feral druid men kan inte välja mellan priest, mage, warlock eller warrior .
__________________
Senast redigerad av Andersson93 2016-09-16 kl. 19:58.
Citera
2016-09-16, 19:57
  #10175
Medlem
Har de nerfat warlock? Förut blev man ju rövknullad av dem i pvp och i dungeons var de oftast på toppen av dps-mätaren, men nu tycks de ha blivit väldigt mycket sämre.
Citera
2016-09-16, 22:11
  #10176
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
sjukt jävla trött jag blir på denna loom gear... För 3 dagarsen när jag spelade senast hade jag alla grejer till 90. Nu när jag är 60 så visar dom bara att dom fungerar till 60.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback