Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-17, 20:56
  #12193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Inga raids släppta nej. Se till att få tillgång till alla World questar genom att göra Storyn där du bygger strongholds, dem heter war ngt syns i questloggen tydligt. Du behöver 305 för köra Hcs i item lvl så kör normals/World questar fram tills du har 305. Kör med Contract hela tiden det ger 10 extra rep per WQ du gör till den factionen. Finns att köpa på AH elller göra om du är Inscriptor. Du ska köra med kontraktet som ger rep till Guardians of azeroth då den är svårast att få rep med

Tack så mycket
Citera
2018-08-17, 21:03
  #12194
Medlem
von Schmerzs avatar
Någon som vet om Legion LFR-raids går att köra solo nu? Gamla raids från Cata, MOP och WOD går ju att köa solo till genom att prata med en NPC.

Saknar några transmogs, och mitt sinne får inte ro förräns jag fyllt luckorna.
Citera
2018-08-18, 00:19
  #12195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Vet inte hur det är för tillfället, men jag hade en tjej som jobbade som account manager för blizzarad för en 10 år sedan cirka, då hade dom en avdelning som granskade inskickade ID kort.

Ingenting super noga, men bara så att siffror/namn stämde överens.
Okej! Tror du det går om man skickar in så dom bara ser namnen och typ adress och civilstånd etc? Så täcker jag för fyra sista i personnumret och alla andra personliga referensnummer? Skulle det gå? Jag menar vad har dom för resurser att söka efter personer i sverige och jämföra födelsedatum och adress osv??
Citera
2018-08-18, 07:12
  #12196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHangoverMan
Okej! Tror du det går om man skickar in så dom bara ser namnen och typ adress och civilstånd etc? Så täcker jag för fyra sista i personnumret och alla andra personliga referensnummer? Skulle det gå? Jag menar vad har dom för resurser att söka efter personer i sverige och jämföra födelsedatum och adress osv??

Det är ju offentliga uppgifter i Sverige så det är klart att de kan kontrollera, och om det bara vore att klippa och klistra så skulle ju bokstavligen alla kunna stjäla konton. Nä, du är nog körd.
Citera
2018-08-18, 13:37
  #12197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Det är ju offentliga uppgifter i Sverige så det är klart att de kan kontrollera, och om det bara vore att klippa och klistra så skulle ju bokstavligen alla kunna stjäla konton. Nä, du är nog körd.
Enligt min mening är det rätt bra gjort. Ingenting du ser med ögat sålänge du inte zoomar in en del. Och sen är det ju inte som att jag skrivit med penna på pappret och försökt härma en namnteckning. Körkort och familjebevis är ändrat så att det ser riktigt ut men ändå vagt att jag täckt över personnr etc.

ad händer om du skickar in sådana dokument och dom märker att det är fake? Tar dom bara bort ditt acc eller meddelar dom myndigheterna också?
__________________
Senast redigerad av TheHangoverMan 2018-08-18 kl. 13:41.
Citera
2018-08-18, 20:27
  #12198
Medlem
Ni som spelade Legion, hur verkar BfA initialt?

För mig så verkade legendary-systemet som mycket RNG och man hade väl massa artifact power-items som cloggade upp inventory? Nu får man azeroth-power direkt och traits är inte lika interaktiva men gör att man nichar in sig mer på vad man vill. Att man inte kan byta gear i m+ måste väl ses som en positivt förändring, för jag tänker att det var väldigt bökigt om man vill min-maxa. Klasserna ska vara lite mindre komplexa nu om jag har fattat det rätt dock? Men vi får väl se vad som händer i framtiden.
Citera
2018-08-19, 12:39
  #12199
Medlem
Libreseiss avatar
Funderar på att börja spela igen men denna gång mycket mer casual än senast (WoD). Jag undrar om ni som är mer insatta i BfA och spelets utveckling sedan WoD anser att det vore möjligt att köra PvE på en mycket casual nivå och ändå få ut något vettigt av det, utan att man sackar efter alltför mycket i DPS/HPS (tänker främst på Azerite necklace o all farming som tillkommer). Help a brotha' out.
Citera
2018-08-19, 15:06
  #12200
Medlem
Är "Mark of the Wild" borta för druider?
Citera
2018-08-19, 15:13
  #12201
Medlem
Levlat till 114 och än så länge känns det otroligt mycket bättre än Legion IMO. Förhoppningsvis känner jag lika när jag blir 120 så jag faktiskt känner att jag vill fortsätta spela.
Citera
2018-08-20, 00:05
  #12202
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libreseis
Funderar på att börja spela igen men denna gång mycket mer casual än senast (WoD). Jag undrar om ni som är mer insatta i BfA och spelets utveckling sedan WoD anser att det vore möjligt att köra PvE på en mycket casual nivå och ändå få ut något vettigt av det, utan att man sackar efter alltför mycket i DPS/HPS (tänker främst på Azerite necklace o all farming som tillkommer). Help a brotha' out.

Denna expansion satsade de mkt på dungeons kännas det som.mythic+ var ju bästa de gjort på länge och tror de kmr vara något man kan köra jävligt mkt om man vill lira mer casual. Azerite får du ju mest från när du kör Island Exploration. Och för att levla necken ytterligare behöver du rep med guardians of azeroth som du får via WQ glöm inte ha kontraktet aktiverat. Så ja jag tror du kan lira casual och köra mkt m+ och island exploration. Sen ere bara pugga raidsen på normal.
Citera
2018-08-20, 00:09
  #12203
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabdjuret
Är "Mark of the Wild" borta för druider?

Ja
Citera
2018-08-20, 00:10
  #12204
Medlem
dovAkins avatar
Zulzadar e så jävla snyggt och häftigt gjort. Fan jobbat 3 nätter så inte kunnat lira på hela helgen..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback