Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-24, 14:49
  #1
Medlem
Aakesons avatar
Hejsan!

Har den senaste tiden fastnat för LGs mobiltelefoner och de två senaste har varit av den modellen. Jag tycker att dom funkar bra i sin helhet men ibland kan det uppstå lite problem som att t.ex. kameran inte går att öppna eller att mobilen låser sig så man måste ta bort batteriet från baksidan mm.

Är nu intresserad av LG nexus 5 och undrar om några av er vet hur den är? Någon som kanske har mobilen och kan ge mig tips och råd?
Citera
2014-03-24, 15:17
  #2
Avstängd
Gorgioss avatar
Nexus 6 är på g till hösten, orkar du vänta så...
Citera
2014-03-25, 09:23
  #3
Medlem
snipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakeson
Hejsan!<br /><br />Har den senaste tiden fastnat för LGs mobiltelefoner och de två senaste har varit av den modellen. Jag tycker att dom funkar bra i sin helhet men ibland kan det uppstå lite problem som att t.ex. kameran inte går att öppna eller att mobilen låser sig så man måste ta bort batteriet från baksidan mm.<br /><br />Är nu intresserad av LG nexus 5 och undrar om några av er vet hur den är? Någon som kanske har mobilen och kan ge mig tips och råd?
<br /><br />Jag har bara haft min Nexus 5:a i ca en månad men hittills är jag grymt nöjd med den, har inte haft några problem med den hittills och hoppas att det så förblir.
Citera
2014-03-25, 13:47
  #4
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakeson
Hejsan!

Har den senaste tiden fastnat för LGs mobiltelefoner och de två senaste har varit av den modellen. Jag tycker att dom funkar bra i sin helhet men ibland kan det uppstå lite problem som att t.ex. kameran inte går att öppna eller att mobilen låser sig så man måste ta bort batteriet från baksidan mm.

Är nu intresserad av LG nexus 5 och undrar om några av er vet hur den är? Någon som kanske har mobilen och kan ge mig tips och råd?
Om du inte orkar vänta så är N5:an helt klart en av de mest prisvärda mobilerna just nu. Men om du orkar vänta så lär väl N6 komma om inte allt för många månader.
Citera
2014-04-02, 12:48
  #5
Medlem
MrDepleteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
Om du inte orkar vänta så är N5:an helt klart en av de mest prisvärda mobilerna just nu. Men om du orkar vänta så lär väl N6 komma om inte allt för många månader.

Sent svar, men Nexus-modellerna brukar ju inte släppas förrän i november. Det är ganska många månader kvar.
Citera
2014-04-06, 07:50
  #6
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDepleted
Sent svar, men Nexus-modellerna brukar ju inte släppas förrän i november. Det är ganska många månader kvar.
Okej fick för mig att de brukar släppas vid Augusti/September.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback