Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-24, 05:09
  #1
Medlem
SpeedingBullets avatar
Jag har försökt det mesta jag kan och vet. Inställningar på Chrome, Inställningar Adobe FLash.
Kört AVG 20 ggr... Kört Search and Destroy 20 ggr. De hittar inget och jag blir aldrig av med denna skiten!

De kommer hela tiden, oftast när jag byter sida eller uppdaterar.. jag får alltid kryssa ner dem.
Hur kan jag gå tillväga för att bli av med skiten?

Ser ut såhär:


LÄNKTEXT

Tack!
Citera
2014-03-24, 06:01
  #2
Medlem
SuperPuttes avatar
Tanka ned och kör detta program http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Du kör en Scan....
Citera
2014-03-24, 06:20
  #3
Medlem
Kuittsas avatar
Använd de program som 1FF rekommenderar. Det hjälpte mig att bli av med ett envetet virus.

(FB) Den STORA brandvägg/antivirus/antispyware tråden // Mod
Citera
2014-03-24, 09:02
  #4
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedingBullet
Jag har försökt det mesta jag kan och vet. Inställningar på Chrome, Inställningar Adobe FLash.
Kört AVG 20 ggr... Kört Search and Destroy 20 ggr. De hittar inget och jag blir aldrig av med denna skiten!

De kommer hela tiden, oftast när jag byter sida eller uppdaterar.. jag får alltid kryssa ner dem.
Hur kan jag gå tillväga för att bli av med skiten?

Ser ut såhär:


LÄNKTEXT

Tack!


Chrome har problem med tillägg som samtidigt är malware det är många på nätet och här på forumet som kan intyga den sanningen så avinstallera alla dina och se om problemet försvinner .

Hjälper inte det så tillämpa de råd du fått i tråden om olika skannings program .
Citera
2014-03-24, 09:56
  #5
Medlem
SpeedingBullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperPutte
Tanka ned och kör detta program http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Du kör en Scan....

Testade detta och verkar funka felfritt hittills, Tack för tipset och tack till alla andra. Search and destroy var väl inte bra nog antar jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback