Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-11-06, 17:54
  #61
Medlem
vart hittar man dessa, jag går på de nu men köpte det för många månader sedan och jag är nöjd med deras märke och behöver påfyllning, någon????????
Citera
2016-11-14, 19:11
  #62
Medlem
deras testo e och eq levererar utmärkt riktigt nöjd och ingen smärta att sätta inne på fjärde veckan på deras tren e och inväntar effekt. men den gör inte nämnvärt ont än det förväntade första 2 sticken
Citera
2018-03-26, 08:15
  #63
Medlem
Någon som kört dessa på länge? Blivit erbjuden, men hittar inte speciellt mkt färskt om dem
Citera
2018-03-26, 09:38
  #64
Medlem
Var det inte dessa som hade fastnat i tullen? En rejäl leverans alltså och de hade visat sig vara skit?

Var över ett år sen iaf om jag inte blandar ihop det med annat beslag.
Citera
2018-03-26, 09:58
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Var det inte dessa som hade fastnat i tullen? En rejäl leverans alltså och de hade visat sig vara skit?

Var över ett år sen iaf om jag inte blandar ihop det med annat beslag.

Kan mycket väl vara så, har hittat lite på olika forum och det var mest negativt. Dock promotar ju han på RXmuscle dom som fan, men vet inte, kanske är dumt att chansa när det finns åtminstonde 2 shoppar jag har handlat av som leverar, kanske är bättre att hålla sig till dessa då.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback