Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-03-23, 16:26
  #1
Medlem
Clone-your-willys avatar
Har fått en skvätt av deras Susta250 och Cutmix.

Är det någon som har provat nåt från den tillverkaren?

Med vänlig hälsning CYW
Citera
2014-04-14, 17:28
  #2
Medlem
jonness avatar
Titan-healthcare

Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2014-05-09, 00:23
  #3
Medlem
Har polare och själv som kört dessa av titan:

Npp
Tren A
testo P
Sus 250
testo E
Cutmix
Bulkmix


Alla oljor är REKO som fan. Bulkmixen kan ni glömma. innehåller 500mg/1.5ml, men du får sitta hemma med en svullen skinka och feber i 5 dagar. Resten av oljorna håller topp kvalitet

Titatnstore och Siberian under nya säljare på Hb har dessa produkter. rekomenderas
Citera
2014-05-16, 00:55
  #4
Medlem
titan är rena skiten av ug grejjer tyvärr
Citera
2014-05-16, 07:20
  #5
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
titan är rena skiten av ug grejjer tyvärr
Kan du berätta varför?
Citera
2014-05-18, 00:58
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
titan är rena skiten av ug grejjer tyvärr

Berätta gärna varför som sagt!

Är själv sugen på att testa antingen Alpha Pharma eller Titan.. Läste någonstans att det var samma tillverkare på varorna.

Men jag vill höra fler utlåtande från folk som kör/kört Titans grejer. Tänkte främst på decan.
Citera
2014-05-18, 06:46
  #7
Medlem
BodyGods avatar
För mig jag läst gott om dessa på utländska brädor. Deras mongoblandningar med 100 olika estrar ska dock göra en handikappad.
Citera
2014-05-20, 23:48
  #8
Medlem
Jävligt intressant märke, ser fram emot recensioner. Kanske beställer lite testo p och testar. Ligger på Alphas just nu så det skulle vara kul med en jämförelse då det ryktas från MÅNGA håll just nu att Alpha ligger bakom märker Titan.
Citera
2014-05-25, 13:17
  #9
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrfitness7
Jävligt intressant märke, ser fram emot recensioner. Kanske beställer lite testo p och testar. Ligger på Alphas just nu så det skulle vara kul med en jämförelse då det ryktas från MÅNGA håll just nu att Alpha ligger bakom märker Titan.

Här även gått rykte om att Diamond görs av AP och något mer märke så det tror jag inte ett skit på.

Har bara testo från titan och testo känner jag inte av knappt så har svårt att bedömma kvalitén. Skulle behövt deca eller tren för att avgöra om de funkar som de ska. Men jag har alldrig varit med om en lättare olja att sätta. Galenika som jag förövrigt tycker är skit tar mig 30min att sätta en pump, får trycka så hårt så jag blir svettig pumpen bultar ut och får ont i handen som fan. Titans olja gick att suga upp och sätta på under en minut, underbart.
Citera
2014-05-25, 22:01
  #10
Medlem
Har fått 90ml av en av, Tren A.

Är det någon som kan prata om märket?
Citera
2014-06-01, 10:38
  #11
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Deras orala? Winstrolen i synnerhet.
Citera
2014-06-02, 11:58
  #12
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Här även gått rykte om att Diamond görs av AP och något mer märke så det tror jag inte ett skit på.

Har bara testo från titan och testo känner jag inte av knappt så har svårt att bedömma kvalitén. Skulle behövt deca eller tren för att avgöra om de funkar som de ska. Men jag har alldrig varit med om en lättare olja att sätta. Galenika som jag förövrigt tycker är skit tar mig 30min att sätta en pump, får trycka så hårt så jag blir svettig pumpen bultar ut och får ont i handen som fan. Titans olja gick att suga upp och sätta på under en minut, underbart.

Diamond tillverkas inte av AP utan inrikes i Danmark. Däremot phoenix...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback