Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-08-29, 15:02
  #13
Medlem
Det mobila nätverket ska stängas av enligt arbetsförmedlingens telefonpolicy om man vistas utomlands. Det är utrett att gubben känner till myndighetens telefonpolicy eftersom han undertecknat ett dokument han fick i samband med sin telefon.
Citera
2014-08-30, 10:37
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGinger
Det mobila nätverket ska stängas av enligt arbetsförmedlingens telefonpolicy om man vistas utomlands. Det är utrett att gubben känner till myndighetens telefonpolicy eftersom han undertecknat ett dokument han fick i samband med sin telefon.

att känna till och att ha skrivit under är inte riktigt samma sak.
vem läser tex igenom alla förhållningsregler och dyl till olika mjukvara man laddar ner, installerar, bockar för att man har läst igenom vad som gäller, och kör.
nä, ingen läser.
Citera
2014-08-30, 19:32
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
att känna till och att ha skrivit under är inte riktigt samma sak.
vem läser tex igenom alla förhållningsregler och dyl till olika mjukvara man laddar ner, installerar, bockar för att man har läst igenom vad som gäller, och kör.
nä, ingen läser.

Må så vara. Men jag utgår ifrån att ansvarsnämnden vet vad de pratar om i sitt beslut och enligt dem känner han till policyn och det styrks av ett undertecknat dokument som upprättats i samband med att han fick telefonen.

Dokumentet har alltså speciellt tagits fram i samband med att tjänstetelefon utlämnas och jag kan tänka mig att "policyn" är väldigt framträdande i det dokumentet och att dokumentet i övrigt är kortfattat.

Det viktiga i det här dokumentet är själva policyn och inte en massa blaha blaha.

Kan tänka mig att det enda som i stort sett står i dokumentet är "stäng av det mobila nätverket" för helvete.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback