Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2019-09-07, 07:50
  #97
Medlem
Pungsvings avatar
Vi mår alla fruktansvärt dåligt. Ta en huvudvärkstablett och gå och lägg dig.
Citera
2019-10-06, 11:37
  #98
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Lilian har namnsdag idag! Vad tycker du om det? Hur känns det?
Ja!!! Vet du, det högg i hjärtat när jag såg det! Jag började störtgråta i TIO MINUTER!!! Tog mig en vecka innan jag lyckades undantrycka namnsdagen i mitt mevetande

Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Vi mår alla fruktansvärt dåligt. Ta en huvudvärkstablett och gå och lägg dig.
Tror inte du riktigt förstår vidden, Lilian var MITT ALLT! Och jag var hennes! Om hon bara hade fått träffa mig och spendera mer tid tillsammans med mig! Jag hade kunnat bli något, om jag fått vara tillsammans med henne och fått hennes hjälp. Nu är jag ingenting....
Citera
2019-10-06, 11:58
  #99
Medlem
vart är hennes grav då? lägg dig på den och grina kanske det kan lindra. Ta kontakt med de andra medlemmarna i kungahuset kanske ett samtal med Victoria hemma hos dom i hagaparken kan hjälpa dig? Hon verkar väldigt godhjärtad också kanske ni kan få samma relation som du och lilijan?
Citera
2019-11-03, 12:37
  #100
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexschulmann
vart är hennes grav då? lägg dig på den och grina kanske det kan lindra. Ta kontakt med de andra medlemmarna i kungahuset kanske ett samtal med Victoria hemma hos dom i hagaparken kan hjälpa dig? Hon verkar väldigt godhjärtad också kanske ni kan få samma relation som du och lilijan?
Victoria har jag träffat och tro mig! Hon är INGENTING som Lilian var! Lilian var så... så.... SEXIG!!! Alltså, kan inte tänka på henne utan att få råbånge, men sedan inser jag att hon inte är hääär hos miiig där hon hör hemma! Det är då hela min värld bara rasar samman och jag känner denna smärta i brösten, i hjärtat och även i min högra testikel. Vad ska jag ta mig till? Vad ska jag göra???
Citera
2019-11-03, 14:13
  #101
Medlem
Har forskat lite i detta och tydligen gillade lillan analsex vet inte om detta är positivt eller negativt för dig men så var det i alla fall
Citera
2019-11-20, 12:36
  #102
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexschulmann
Har forskat lite i detta och tydligen gillade lillan analsex vet inte om detta är positivt eller negativt för dig men så var det i alla fall
Men åhhhh varför säger du det???? Det är ju något jag så ofta drömmer om i mina sexdrömmar om henne! Nu säger du att det var verklighet, då missade jag ju möjligheten att leva ut min fantasi till fullo!! Detta är en maaaardrööm!

Hur fick du reda på detta förresten?
Citera
2021-10-28, 12:54
  #103
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Jag har fortfarande ångestattacker efter detta trots alla dessa år. Vad ska jag ta mig till?
Citera
2021-10-28, 20:48
  #104
Medlem
svampsubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Jag har fortfarande ångestattacker efter detta trots alla dessa år. Vad ska jag ta mig till?

Läs mer om smärta, försök bli klar över vad det egentligen innebär i en värld där den till varje pris ska undvikas. Du har nu under sju år försökt dela dina känslor, vem kan förstå om du inte vet eller kan förklara mer grundläggande varför just du berörs så innerligt. Ett djuplodande exempel i länk, ge det en chans och återkom gärna.

Vad vet vi om smärtan?
Om smärtan kan vi säga som Augustinus i hans försök att definiera vad tiden är: Vi vet alla vad smärtan är, men så fort vi ska förklara den förmår vi det inte. Trots att smärtan är allestädes närvarande som ett ofrånkomligt livsfenomen saknar den ord och begrepp. I takt med att vår livsstandard höjs eftersträvas välbefinnande i alla dimensioner och därmed blir utplånandet av smärtan ett yttersta mål och själva definitionen av hälsan.

När det vardagliga livet ska ”fungera” på ett behagligt sätt verkar det som att en reflektion över smärtan bör undvikas och förträngas. Men vad skulle en ”fullständig frånvaro av smärta” innebära?
Är smärtan först och främst den fysiska smärtan?
Hur förhåller sig den fysiska och den psykiska smärtan till varandra?
Är den fysiska smärtan enbart en anatomisk retning, en biokemisk process?
Utgör naturvetenskapliga modeller det ultimata svaret och förklaringen till detta mest outgrundliga fenomen?

Under de senaste åren har den medicinska forskningen ägnat särskild uppmärksamhet åt smärtan som fenomen.

https://sh.diva-portal.org/smash/get...FULLTEXT01.pdf
Citera
2022-01-13, 11:00
  #105
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsubba
Läs mer om smärta, försök bli klar över vad det egentligen innebär i en värld där den till varje pris ska undvikas. Du har nu under sju år försökt dela dina känslor, vem kan förstå om du inte vet eller kan förklara mer grundläggande varför just du berörs så innerligt. Ett djuplodande exempel i länk, ge det en chans och återkom gärna.

Vad vet vi om smärtan?
Om smärtan kan vi säga som Augustinus i hans försök att definiera vad tiden är: Vi vet alla vad smärtan är, men så fort vi ska förklara den förmår vi det inte. Trots att smärtan är allestädes närvarande som ett ofrånkomligt livsfenomen saknar den ord och begrepp. I takt med att vår livsstandard höjs eftersträvas välbefinnande i alla dimensioner och därmed blir utplånandet av smärtan ett yttersta mål och själva definitionen av hälsan.

När det vardagliga livet ska ”fungera” på ett behagligt sätt verkar det som att en reflektion över smärtan bör undvikas och förträngas. Men vad skulle en ”fullständig frånvaro av smärta” innebära?
Är smärtan först och främst den fysiska smärtan?
Hur förhåller sig den fysiska och den psykiska smärtan till varandra?
Är den fysiska smärtan enbart en anatomisk retning, en biokemisk process?
Utgör naturvetenskapliga modeller det ultimata svaret och förklaringen till detta mest outgrundliga fenomen?

Under de senaste åren har den medicinska forskningen ägnat särskild uppmärksamhet åt smärtan som fenomen.

https://sh.diva-portal.org/smash/get...FULLTEXT01.pdf
Men nu talar vi inte enbart om själslig smärta, utan om en bottenlös SAKNAD efter Lilian efter alla dessa år!!! Vad GÖÖÖR jag åt den?? Jag tror inte någon någonsin kommer kunna ta hennes plats så ge nu inte pissrådet "gå ut och träffa någon annan" eller liknande!
Citera
2022-01-14, 20:39
  #106
Medlem
E.Erikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Jag har fortfarande ångestattacker efter detta trots alla dessa år. Vad ska jag ta mig till?
Ola Håkansson lever ju...
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback