Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 3
  • 4
2015-12-12, 21:26
  #37
Medlem
Helt himmelskt fantastisk. Du börjar din rapport med en fantastisk rytm som bara fortsätter rakt igenom.

5/5
Citera
2016-01-21, 14:50
  #38
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalciumnitrat
Denna trippraporten kan klassas som konst! Njöt verkligen av att läsa igenom. Riktigt bra skriver!

Citat:
Ursprungligen postat av toplesskivling
Helt himmelskt fantastisk. Du börjar din rapport med en fantastisk rytm som bara fortsätter rakt igenom.

5/5


Tack för visat intresse!

Fortfarande, även fast det snart gott 2 år, bland det största jag varit med om & tankarna är där & nosar titt som tätt, jag glömmer aldrig det där nirvana liknande goda & känner sorg över alla dom som aldrig får uppleva nått liknande, vet inte hur man som människa lyckas uppnå samma lycka, kanske av att se sina egna barn födas, men inte ens då tror jag det är möjligt att nå dessa euforiska höjder.

Lycka till alla psykonauter där ute, själv har jag inte trippat sedan i somras av olika anledningar.

Mvh orrecrist (skrivet av mig orrecrist genom användaren 46532, som jag under en period hette, då jag hade en föreställning av att vara mera anonym än jag är)
Citera
2016-09-02, 22:33
  #39
Medlem
Grym rapport må jag säga, går verkligen in på djupet och att uppleva något så som du beskriver måste vart obeskrivbart underbart.
Är intresserad på din syn på gud och himmeln i och med alla liknelser till de?
Citera
2017-11-08, 20:28
  #40
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerPuffPuffarna
Grym rapport må jag säga, går verkligen in på djupet och att uppleva något så som du beskriver måste vart obeskrivbart underbart.
Är intresserad på din syn på gud och himmeln i och med alla liknelser till de?

Det är en komplex fråga helt klart, min syn skiljer sig nog inte nämnvärt från andra människors syn skulle jag tro, kallar mig inte religiös men jag tycker liknelserna ger en subtil bild av min tripp sett till verkligheten även fast just denna upplevelse var utanför det normala. Svårt att fånga känslorna i ord utan att blanda in lite religion, dom flesta ser ju himmelen som nått gudomligt paradis & då kanske människor som läser denna rapport i varje fall får en känsla för det jag upplevde.

Jag tror att Gud & hallucinogener går lite hand i hand, i all fall efter en sån här upplevelse, var så säker.

Må väl.
Citera
2017-11-11, 13:25
  #41
Medlem
moonclimbers avatar
Ojoj, vilken rapport, tack för att du delar med dig!

Jag funderar på episoden där du träffar din far, tror du att det kan ha varit så att Gud tog gestalten som din far för att lättare kunna visa dig hur Han vill att du uppfatta Honom, alltså som en fadersgestalt fast en andlig sådan?

Du kanske inte är kristen och har en annan tolkning, ber om ursäkt i så fall, det är din upplevelse och din tolkning som gäller såklart.

Verkar ha varit en fantastisk upplevelse!
Citera
2017-11-13, 12:37
  #42
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carribbibba
Låter verkligen som du var på besök i himlen. 5/5
Precis! Och såg samma Gud jag såg
Citera
2017-11-13, 12:41
  #43
Medlem
makduis avatar
Efter min senaste experiment.mentering så har jag fastnat konstant såjag är psykisk/telepatisk hela tiden. Ändarna säger att jag ska bry mig hela tiden för håg måste kontrollera mina vibbar och sådär.
Citera
2019-07-03, 14:55
  #44
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moonclimber
Ojoj, vilken rapport, tack för att du delar med dig!

Jag funderar på episoden där du träffar din far, tror du att det kan ha varit så att Gud tog gestalten som din far för att lättare kunna visa dig hur Han vill att du uppfatta Honom, alltså som en fadersgestalt fast en andlig sådan?

Du kanske inte är kristen och har en annan tolkning, ber om ursäkt i så fall, det är din upplevelse och din tolkning som gäller såklart.

Verkar ha varit en fantastisk upplevelse!

Den enda tro jag verkar ha nuförtiden är naturvetenskapen. Personligen tror jag inte riktigt det handlade om det även om tanken är intressant. För mig är det inte så konstigt att föräldrarna framträdde som dom gjorde eftersom dom haft en betydande roll i ens liv, och när allt kommer omkring, inte levt om dom inte funnits.
Citera
2019-07-03, 22:06
  #45
Medlem
justinsane420s avatar
Tack så mycket för en fantastisk berättelse. Lät helt underbart och himla hemsk samtidigt.

Går dessa substanser få tag på i dag?

Tack igen.

J
Citera
2020-02-27, 11:20
  #46
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Tack så mycket för en fantastisk berättelse. Lät helt underbart och himla hemsk samtidigt.

Går dessa substanser få tag på i dag?

Tack igen.

J

Den som söker finner
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback