Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-22, 15:11
  #1
Avstängd
Benghuvuds avatar
Är det någon mer än jag som blir skitnödig precis innan ni rökt första gåsen?

Brukar alltid bli tvungen att springa på muggen innan vi börjar röka. Det som kommer porlande ur mitt rövhål då är vattenblandad skit, som har en rund och sur stank (som ett utedass typ). Blir ibland sittandes ett tag och varje gång förundras och häpnas jag över hur stora mängder bajs man kan få ur sig.

Känner nån sig träffad? Om ja, vad beror detta fenomen på? Beror det på att man är så taggad och förväntansfull eller på att man är jävligt nervös? Jag får lite blandade känslor faktiskt.
Citera
2014-03-22, 15:15
  #2
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benghuvud
Är det någon mer än jag som blir skitnödig precis innan ni rökt första gåsen?

Brukar alltid bli tvungen att springa på muggen innan vi börjar röka. Det som kommer porlande ur mitt rövhål då är vattenblandad skit, som har en rund och sur stank (som ett utedass typ). Blir ibland sittandes ett tag och varje gång förundras och häpnas jag över hur stora mängder bajs man kan få ur sig.

Känner nån sig träffad? Om ja, vad beror detta fenomen på? Beror det på att man är så taggad och förväntansfull eller på att man är jävligt nervös? Jag får lite blandade känslor faktiskt.
Haha känner samma förväntansfull skulle jag tro
Citera
2014-03-22, 15:18
  #3
Medlem
Vakuumankas avatar
Detta har tidigare diskuterats här på FB och du är inte ensam om att känna så. Blir också, ganska ofta bajsnödig precis innan man ska tända gåsen. Vad detta beror på kan jag tyvärr inte svara på, men det är ett välkänt fenomen.

Kanske någon annan som vet vad det beror på? Uppspelt inför att bli stenad, kanske? Och magen reagerar starkt på förväntningarna (trots att man redan varit hög säkert tusen gånger innan)?
Citera
2014-03-22, 15:22
  #4
Medlem
Lider av samma problem som dig ibland, det här med "vattenblandad skit" brukar för min del bara hända när man har frossat i sig mat och sedan ska stressa iväg till en polare för en gås. Väl framme då känner man att spänningen inför jointen som ska tändas får tarmarna att bli stressade och man får sitta på dasset istället.

Cannabis är ju för övrigt nedtecknat för tusentals år som en medicin emot förstoppning i bland annat Kina, men att man skulle bli skitnödig innan man tänt den var nog inte riktigt vad de tänkte på.

Det du nämner om blandade känslor mellan förväntan och nervositet är något jag känner igen mig på. Noja ihop med förväntan över att röka en efterlängtad joppe sätter också fart på tarmarna
Citera
2014-03-22, 16:12
  #5
Medlem
teeemers avatar
Haha vad skumt! Trodde jag var ensam om detta fenomen..

Är så van vid det nu att när jag rullat klart min gås går jag direkt till toan för att göra mina behov innan jag tänder.
Citera
2014-03-22, 16:34
  #6
Medlem
Detta är väl väldigt vanligt då det är bra mot förstoppning och kan få det utskrivet mot just det i de länder där det är möjligt. Varför vet jag dock inte.
Antagligen kanske för att kroppen (tarmsystemet, ringmuskeln etc) slappnar av och lättar på spänningarna.
Citera
2014-03-22, 18:24
  #7
Medlem
S-cups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Detta är väl väldigt vanligt då det är bra mot förstoppning och kan få det utskrivet mot just det i de länder där det är möjligt. Varför vet jag dock inte.
Antagligen kanske för att kroppen (tarmsystemet, ringmuskeln etc) slappnar av och lättar på spänningarna.
Om det nu stämmer så förklarar det ändå inte varför TS med flera blir nödiga innan de börjar röka.


Blir ni skitnödiga även om ni är stressade?

Jag blir också nödig, men inte förrän jag tänt den och tagit ett par bloss...
Citera
2014-03-22, 21:17
  #8
Medlem
Poptarts101s avatar
Gissar på att det är för att du är stressad innan du fått i er cannabis, sen när när gåsen är rullad så slappnar du av en aning, o då pressar det på. Ungefär som när man är pissnödig o är på väg hem, ju närmre hemmet man kommer desto pissnödigare blir man..
Citera
2014-03-23, 17:50
  #9
Avstängd
Benghuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poptarts101
Gissar på att det är för att du är stressad innan du fått i er cannabis, sen när när gåsen är rullad så slappnar du av en aning, o då pressar det på. Ungefär som när man är pissnödig o är på väg hem, ju närmre hemmet man kommer desto pissnödigare blir man..


Äter jag Poptarts så skiter jag ännu mer och oftare.
Citera
2014-03-23, 23:10
  #10
Medlem
HappyHours avatar
Bara jag som brukar kombinera detta med att rulla samtidigt jag klämmer ut den? Perfekt tillfälle, de neddragna byxorna som meckbord!

Har dock aldrig tänkt på sambandet tidigare, men då har jag ju rökt mer än möjligt än att skita om dagarna tidigare. Men visst har det hänt.
Citera
2014-03-24, 11:58
  #11
Medlem
Cannabis endast väldigt sällan.

Centralstimulantia, ja herre du milde. Standard att alltid tömma blåsan. Känner nästan behovet av att gå på toa bara jag tänker på det.

Edit:
Dock är den stora skillnaden att på cannabis går det ju faktiskt att fungera normalt och gå på dass, till skillnad från centralstimulanter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback