Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-21, 16:17
  #1
Medlem
Tuggat i mig en White Widow kvist för en 20 min sedan och fick reda på att vi skall ha slumpmässig pisseprov i skolan på måndag, någon risk att lite thc visas pga av kvisten?
Citera
2014-03-21, 16:18
  #2
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glit1
Tuggat i mig en White Widow kvist för en 20 min sedan och fick reda på att vi skall ha slumpmässig pisseprov i skolan på måndag, någon risk att lite thc visas pga av kvisten?
Nej
Citera
2014-03-21, 16:30
  #3
Avstängd
Kanel-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Nej
Vadå nej?
Ljug inte
Citera
2014-03-21, 16:42
  #4
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Vadå nej?
Ljug inte

haha du får helt enkelt chansa, se om du kan lita på flashbackfolket.
Citera
2014-03-21, 16:47
  #5
Avstängd
affekaffes avatar
Nej, du kommer inte torska. Var tvungen att pissa under en period i mitt liv och jag minns att jag alltid tuggade på kvistarna när vänner rökte och jag torskade inte så jag får nog anta att du inte heller kommer göra det. Mängden THC i kvistar måste vara obefintlig så det är nog lugnt ska du se, eller inte
Citera
2014-03-21, 18:29
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Vadå nej?
Ljug inte
Jag kan lova att så små mängder THC inte kommer ge något utslag.
Även om man tog två små bloss så skulle det nog försvinna tills måndag. TS kommer garanterat klara ett pisseprov redan nu.
Citera
2014-03-21, 19:19
  #7
Medlem
TraeHitlers avatar
Vadå, menar du att du inte trollar?
Citera
2014-03-21, 20:29
  #8
Medlem
Jimbos avatar
Kvistar innehåller THC ja.
Det brukar fungera att skrapa av kvistarna med ett smalt föremål och blanda "pudret" med tobak som nödröka. Sånt behöver väl inte ni kids syssla med nuförtiden, när gräset finns överallt, men när farbror var ung....

Hänger helt ihop med styrka såklart.
Citera
2014-03-21, 20:40
  #9
Medlem
Sjograss avatar
Jag rullade en 0,4g joint med enbart kvistar en gång. (for science!) Det smakar inge vidare och det är inte särskilt starkt, men påverkad blir man.
Citera
2014-03-22, 11:54
  #10
Avstängd
Kanel-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Jag kan lova att så små mängder THC inte kommer ge något utslag.
Även om man tog två små bloss så skulle det nog försvinna tills måndag. TS kommer garanterat klara ett pisseprov redan nu.
Två små bloss?

Kvistar, från de plantor jag själv skördat, har det varit en jäkla massa kristaller på.
Blodprov är bättre i denna mening om man ska klara sig, men i urinen kan thc visas positivt i ett HALVÅR.
snacka inte massa skit och sprid lögner.
Citera
2014-03-22, 11:55
  #11
Avstängd
Kanel-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Jag rullade en 0,4g joint med enbart kvistar en gång. (for science!) Det smakar inge vidare och det är inte särskilt starkt, men påverkad blir man.
Haha for science. Sure. Good one!
Citera
2014-03-22, 18:11
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Två små bloss?

Kvistar, från de plantor jag själv skördat, har det varit en jäkla massa kristaller på.
Blodprov är bättre i denna mening om man ska klara sig, men i urinen kan thc visas positivt i ett HALVÅR.
snacka inte massa skit och sprid lögner.
Gråter du nu? Jag snackar inte skit. Äter du en kvistjävel så kommer det inte synas på något prov.
Man måste få i sig en viss mängd Cannabis för att det ska ge utslag, genom att äta en kvist så kommer det inte synas något, om nu inte "kvisten" är jävligt stor då.

Nej, man är inte positiv i ett halvår genom att äta några kvistar eller genom att ta några bloss.
Du kan själv testa, köp hem några drogtest-kit så får du se.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback