Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-06-01, 20:11
  #49
Medlem
mmas avatar
En del sköna saker på denna gala, tex 2 svenska framgångar är ju allitd nice.

Men jag blev rätt förtjust i Nick Hein måste jag säga, kraftpaket med grym standup, och riktigt vasst TDD. Han ska bli skoj att se i fortsättningen! Hoppas han kan bättra på sin KO-ratio lite.
Citera
2014-06-01, 20:54
  #50
Medlem
RedCrabs avatar
Blanco mot Bäckström, hade det varit något?
Citera
2014-06-02, 02:21
  #51
Medlem
Personligen tyckte jag galan var väldigt bra och trevligt, men kan väl ha att göra med att jag hade någon form av relation till samtliga fighters och därmed tyckte matcherna var relevanta och bättre. I övrigt tyckte jag det var trevligt med Mousasi insats, ja och Svenskarnas .

Nu är jag verkligen inte någon expert på bedömning och poängsättning, men trodde Luke Barnatt hade vunnit sin match... Men har inte koll på poängsättning så inte direkt något jag lägger vikt vid.
Citera
2014-06-02, 07:13
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simcon
Personligen tyckte jag galan var väldigt bra och trevligt, men kan väl ha att göra med att jag hade någon form av relation till samtliga fighters och därmed tyckte matcherna var relevanta och bättre. I övrigt tyckte jag det var trevligt med Mousasi insats, ja och Svenskarnas .

Nu är jag verkligen inte någon expert på bedömning och poängsättning, men trodde Luke Barnatt hade vunnit sin match... Men har inte koll på poängsättning så inte direkt något jag lägger vikt vid.

Alla tycker nog att Barnatt att vann även om båda killarna var ganska dåliga dock var Barnatt något bättre.

Riktigt konstigt att en domare tyckte att det var 30-27 till Strickland alltså att han vann alla 3 ronder, riktigt konstigt.
Citera
2014-06-02, 20:18
  #53
Medlem
Vilken dominans av Mousasi. En fröjd att beskåda, mycket vackert. Så kliniskt.
Citera
2014-06-02, 20:25
  #54
Medlem
OleYellers avatar
För er som missat Bäckströms succéartade presskonferens: http://www.youtube.com/watch?v=YJ51i...&feature=share

Citera
2014-06-03, 22:44
  #55
Medlem
PurpleMarauders avatar
BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!!!
Cedenblad och Bäckström -såiniHELVETE kul!!!!
Citera
2014-06-09, 11:47
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
För er som missat Bäckströms succéartade presskonferens: http://www.youtube.com/watch?v=YJ51i...&feature=share



Haha han är fett skön.. segertalet var också underbart.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback