Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-03-20, 22:41
  #1
Medlem
Som rubriken säger så kanske det är en dum fråga. Tänkte göra mitt första besök på en bordell i köpenhamn och undrar om man brukar få spruta på horans kropp eller om man måste komma i kondomen?
Citera
2014-03-20, 22:43
  #2
Medlem
TheHmms avatar
antagligen så beror det på hur mycket du betalar, det är väl jobbigt att gegga av sig och det ska de väl ha betalt för?
Citera
2014-03-21, 15:35
  #3
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesthlm86
Som rubriken säger så kanske det är en dum fråga. Tänkte göra mitt första besök på en bordell i köpenhamn och undrar om man brukar få spruta på horans kropp eller om man måste komma i kondomen?

Ja det är en otroligt dum fråga eftersom de enda som kan ge dig ett ordentligt svar är den hosta du träffar. Oavsett vad någon skriver här så är det enbart upp till den aktuella horan att godkänna det eller inte. Så åk dit och fråga
Citera
2014-03-21, 20:29
  #4
Medlem
Det bästa är att bara fråga om det från början... då blir det inte total stopp i skallen när man blir nekad.
Citera
2014-03-25, 18:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Ja det är en otroligt dum fråga eftersom de enda som kan ge dig ett ordentligt svar är den hosta du träffar. Oavsett vad någon skriver här så är det enbart upp till den aktuella horan att godkänna det eller inte. Så åk dit och fråga
Ingen anledning att vara otrevlig. Förövrigt är jag lite osäker vad en hosta är men ska definitivt fråga när jag träffar en.
Citera
2014-03-25, 18:12
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bk2003
Det bästa är att bara fråga om det från början... då blir det inte total stopp i skallen när man blir nekad.
Låter ju rimligt. Då vet jag har jag ska gå tillväga.
Citera
2014-03-27, 14:19
  #7
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesthlm86
Låter ju rimligt. Då vet jag har jag ska gå tillväga.

jävlar vilka nördar det finns här...men det är väl inte bara sociala varelser som besöker proffsen...
Citera
2014-03-28, 11:50
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
jävlar vilka nördar det finns här...men det är väl inte bara sociala varelser som besöker proffsen...

Väldigt informativt inlägg. Tack för att du delar med dig.
Citera
2014-03-29, 19:22
  #9
Medlem
Till TS Det är fullt möjligt kan dock kosta några hundralappar. Men även horan skall ju leva.
Citera
2014-03-29, 23:57
  #10
Medlem
Det är en helt legitim fråga. Blir förbannad av en massa tramssvar. Jag har inte besökt ngn inrättning i Danmark - men har övervägt det. Har precis samma fråga som TS. Vill att facials skall vara accepterat för att jag skall köra på. Men har fått indikationer om att det inte brukar funka i DK.

Så riktig info (& inte skitsnack) skulle uppskattas från er dyrbara flashbackkollegor.

Tack!

/daz4me
Citera
2014-03-30, 10:17
  #11
Medlem
Är ju själv en anhängare av facials på horor och min erfarenhet säger mig att det nästan är uteslutet på danskor medan det kan gå bra på importtjejerna.
Citera
2017-05-13, 06:16
  #12
Medlem
Ett tips om man är blyg är att ta hen bakifrån och sedan komma på skinkorna, då hinner hen inte reagera innan det är sprutat och klart.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback