Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-19, 15:14
  #217
Medlem
Invandrare som växer upp i sverige men väljer spela för andra länder är ett stort svek.
Citera
2017-06-19, 15:44
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Invandrare som växer upp i sverige men väljer spela för andra länder är ett stort svek.

Varierar tycker jag. Så länge man väljer landet man brinner för och inte ser det som ett klubblag & karriärsbooster är jag okej med det.

Landslagsfotboll tappar charmen när spelare inte väljer p.g.a "stolthet att representera X land" utan istället tänker "jag kan ta både X & Y.. vilket är bäst för min karriär hmmm".

Jag förstår tänket för spelaren, men det är lite trist.
Citera
2017-06-19, 15:51
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Varierar tycker jag. Så länge man väljer landet man brinner för och inte ser det som ett klubblag & karriärsbooster är jag okej med det.

Landslagsfotboll tappar charmen när spelare inte väljer p.g.a "stolthet att representera X land" utan istället tänker "jag kan ta både X & Y.. vilket är bäst för min karriär hmmm".

Jag förstår tänket för spelaren, men det är lite trist.

I framtidens idrottsvärld kommer landslag värva spelare precis som klubblag i dag, och det får vi finna oss i vare sig vi vill eller inte.
Citera
2017-06-19, 22:39
  #220
Medlem
junkbords avatar
Att Norrköping valde att skicka spelare till u21 är det största sveket i svensk fotbollshistoria.

Fyfan! Smuts.
Citera
2017-06-19, 22:43
  #221
Medlem
Dagerståls orsakade straff ikväll. Hur tänker man när man går sådär i 90e minuten?
Citera
2017-06-19, 22:53
  #222
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Invandrare som växer upp i sverige men väljer spela för andra länder är ett stort svek.

ja dock inte spelare som ändå inte platsat i Svenska laget.

Pedofilen är en svikare som svek Sverige för Chile.


för lägga till lite ämnet så blev jag sur på Källströms straff mot Danmark till VM 2010. de kostade oss vm!
__________________
Senast redigerad av Hunden007 2017-06-19 kl. 22:56.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback