Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-15, 23:50
  #13
Medlem
Jag röstar också på SONY! Känns verkligen som att de steppat upp sitt game den senaste tiden, och så är det ju ingen tråkig samsung. LG har jag inte några bra erfarenheter av, men de kanske också har skärpt till sig? Tycker inte att man ska stirra sig blind på hårdvara idag(den räcker till) utan det gränssnitt man tycker bäst om. Varför inte android? Du kan få den att se ut precis som du vill!
Citera
2014-05-18, 00:08
  #14
Medlem
Phews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerranPlayer
Sitter på min gamla Galaxy S2 och funderade på S5:an men var inte så imponerad när den släpptes.
Ja funderar nu på följande istället;

-Sony Xperia Z2
-Nokia Lumia 1520
Eller vänta på LG G3?

Priset spelar inte så jätte stor roll förövrigt..

Annan offtopic fråga om någon har någon koll så får ni gärna svar på denna också.

Någon som vet när det kommer mobiler med e-Paper som man lixom "drar" ut skärmen så den blir större och går att flexa och sedan ta in skärmen så den går tillbaka till sin normala storlek?

Jag har idag LG G2 och är otroligt nöjd med allt utom lagringsutrymmet, så hade jag vart du skulle jag väntat på G3.. Den verkar fantastisk
Citera
2014-05-27, 19:59
  #15
Medlem
Nu är LG G3 presenterad.

http://capishe.se/nyhet/lg-g3-introd...tt-flaggskepp/
Citera
2014-05-28, 08:43
  #16
Medlem
Funderade på att byta från iphone till LG G3 men efter presentationen igår så... Då vete fan om den väckte några wow-känslor hos mig. Priset är detsamma som z2 och s5 så får väl utvärdera vilken som är vettigast.
Citera
2014-05-29, 17:29
  #17
Medlem
Fiskfjolls avatar
När LG G3 släpps den 26 Juni så ska jag lätt köpa den. Har en mobil som verkligen börjar gå på lånad tid. Sony gör givetvis bra mobiler men LG G3 verkar lite vassare
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback