Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-19, 21:20
  #1
Medlem
Hejsan

Jag har ett litet problem med min nya dator. Vad som händer är att efter att ha använt internet ett tag så blir det så att då jag klickar på en ny länk så öppnas detta som en ny flik. Då detta händer blir det även omöjligt att skriva då alla bokstäver man klickar in blir till snabbkomandon, trycker jag tex på h i adressfältet så kommer jag direkt till datorns historik. Hoppas jag förklarade mitt problem på ett begripligt sätt och att nån där ute vet vad detta beror på!
Citera
2014-03-19, 21:33
  #2
Medlem
vinayaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistmaster
Hejsan

Jag har ett litet problem med min nya dator. Vad som händer är att efter att ha använt internet ett tag så blir det så att då jag klickar på en ny länk så öppnas detta som en ny flik. Då detta händer blir det även omöjligt att skriva då alla bokstäver man klickar in blir till snabbkomandon, trycker jag tex på h i adressfältet så kommer jag direkt till datorns historik. Hoppas jag förklarade mitt problem på ett begripligt sätt och att nån där ute vet vad detta beror på!

Låter som att ditt tangentbord krånglar
Citera
2014-03-19, 21:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinayak
Låter som att ditt tangentbord krånglar

Tror inte det, det funkar fint igen när man startar om webbläsaren
Citera
2014-03-19, 23:19
  #4
Medlem
milstasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistmaster
Tror inte det, det funkar fint igen när man startar om webbläsaren

Låter som att webbläsaren tror att CTRL är intryckt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback