• 1
  • 2
2014-03-19, 20:27
Medlem
Min var: "Du ser ut som ett korvbröd i den där tröjan" (Hade en hudfärgad tröja och på bussen kommenterade en liten 5-årig pojke det, haha).

Värsta kommentaren ni fått om er själva! Någonting andra sagt om er klädstil, personlighet, uttryck eller vad som helst. Något som var lite random. Något som ni inte kan förtränga! Berätta och dela med er av de värsta kommentarerna angående er själva!
Senast redigerad av Pimpos 2014-03-19 kl. 20:30.
Citera
2014-03-19, 20:36
Medlem
Zorroo5s avatar
"Du är ful"

Det är nog det värsta
Citera
2014-03-19, 20:41
Medlem
Runmicks avatar
"Tycker du att du är rolig?"

Personen kom på min "måste döda" lista...
Citera
2014-03-19, 20:47
Medlem
inkorrektetcs avatar
Vet inte om det är det värsta men troligen en av dem.

"Du ser ut som om du gick bygg på gymnasiet..."
Citera
2014-03-19, 20:48
Medlem
Strychnos avatar
" Titta där kommer Pettson! "
-Ett dagisbarn, när jag kom klivandes ut ur skogen iförd booniehatt.

" Praktiserar du som målarpensel? "
-En snubbe, när jag hade satt en gummisnodd i pipskägget.
Citera
2014-03-19, 20:49
Medlem
ascHacks avatar
Pratade i telefon med en klasskompis (tjej) om att ha sällskap några stycken till kalaset som vi skulle till. Kände mig rätt cool att jag kunde prata med tjejer sådär på telefon. Längtade till att jag kunde berätta för mina polare att jag fixat lite tjej-sällskap. Det coola i situationen tog dock slut när tjejen i fråga glömde lägga på telefonen helt (opålitlig hemtelefon). Ballt, tänkte jag, att äntligen få höra lite tjejsnack. Lyssnade vidare en kort stund och då sägs detta i bakgrunden:

-Tycker ni att "aschack" är snygg?
- Hela tjejgänget: Haha, nä!

Jag som kände mig så tuff och förväntansfull inför kalaset, med nya skejtkläder och hårspray med grön färg. Hela min uppväxt förstördes typ på grund av att jag var så jävla nyfiken.
Citera
2014-03-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascHack
Pratade i telefon med en klasskompis (tjej) om att ha sällskap några stycken till kalaset som vi skulle till. Kände mig rätt cool att jag kunde prata med tjejer sådär på telefon. Längtade till att jag kunde berätta för mina polare att jag fixat lite tjej-sällskap. Det coola i situationen tog dock slut när tjejen i fråga glömde lägga på telefonen helt (opålitlig hemtelefon). Ballt, tänkte jag, att äntligen få höra lite tjejsnack. Lyssnade vidare en kort stund och då sägs detta i bakgrunden:

-Tycker ni att "aschack" är snygg?
- Hela tjejgänget: Haha, nä!

Jag som kände mig så tuff och förväntansfull inför kalaset, med nya skejtkläder och hårspray med grön färg. Hela min uppväxt förstördes typ på grund av att jag var så jävla nyfiken.
Jag lider med dig
Citera
2014-03-19, 21:08
Medlem
Drinkycrows avatar
En gång sa en kille att jag liknade Robert Wells. Vi har inte pratat på kanske 10 år.
Citera
2014-03-19, 21:19
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
En gång sa en kille att jag liknade Robert Wells. Vi har inte pratat på kanske 10 år.

Nä fy fan vad elakt, Vilket svin!
Citera
2014-03-19, 21:25
Medlem
En kompis flickvän satt sig bredvid mig på en fest och sa: "Det här är väl det närmsta du har kommit en tjej"
Citera
2014-03-19, 21:30
Medlem
hansolo86s avatar
På Arvikafestivalen 2007 fick jag höra att jag var lik Per Gessle.

"MOT FRISÖREN!!!!"
//Jag
Citera
2014-03-19, 21:41
Medlem
Jellohs avatar
Hashtomte. Personen som sade det hamnade på min "naughty list" och kan framöver skaffa eget röka. So there.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in