Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-02, 14:38
  #313
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Varför måste saker sys ihop?


det är väl trevligt?
Citera
2019-12-02, 19:37
  #314
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
det är väl trevligt?

Låter mest konventionellt.
Citera
2019-12-09, 06:16
  #315
Medlem
dovAkins avatar
Jävligt bra serie som höll högstandard hela tiden. Trist att den e slut
Citera
2019-12-09, 19:36
  #316
Medlem
carminaburanas avatar
Ja, thats that, jag skulle gärna sett en säsong till, även om formatet blev lite väl tjatigt i varje avsnitt.
Citera
2019-12-09, 22:29
  #317
Medlem
bringeroflights avatar
En av de roligaste serierna. Tråkigt att det tog slut men man får vara glad att det slutade innan det började gå ner i kvalité. Kanske liten öppning till någon fortsättning. Tycker inte riktigt om formatet på sista avsnittet men var väl nödvändigt för att avsluta berättelsen. De hade förtjänat något större framgång men förstår att världsförbättring inte gick.
Citera
2019-12-15, 18:45
  #318
Medlem
groovesnuss avatar
Känns tomt att den är slut.

Kan vi enas om en spin-off med Russ Hanneman vore fint

http://www.piedpiper.com/are-you-ready-for-russfest/
__________________
Senast redigerad av groovesnus 2019-12-15 kl. 18:47.
Citera
2020-01-13, 23:08
  #319
Medlem
Necriss avatar
Vilket fantastiskt avsnitt det sista avsnittet var! Vilken otrolig känsla när de går omkring i lägenheten. Och då började jag inte titta förrän 2016, för er som var med från början måste det varit ännu större.
Jag har gjort liknande saker själv, jag älskar nostalgin som infinner sig, så vemodigt, bekant men ändå avlägset. Man ser hur allt skulle kunna ha förgrenat sig men man vet vilken väg det tog. Möjligheterna rinner ut i sanden och bidrar till sinnesstämningen. Saker som ändrats men ändå förblir detsamma, som binds samman genom dåtid till nutid.

Långt efter att jag glömt detaljerna i avsnittet så kommer känslan från detta vara kvar hos mig.
Citera
2021-11-06, 20:44
  #320
Medlem
Väldigt trevlig teveserie! Underbara karaktärer och med en ganska unik mysfaktor!
Citera
2021-11-13, 19:05
  #321
Medlem
Mogaku-sans avatar
Är det bara jag eller är Silicon Valley ljusår roligare än Big Bang Theory?

Favoriten är Erlich och Gilfoyle. Dinesh är rolig när han blir arg på Gilfoyle.
Citera
2021-11-14, 13:35
  #322
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Är det bara jag eller är Silicon Valley ljusår roligare än Big Bang Theory?

Favoriten är Erlich och Gilfoyle. Dinesh är rolig när han blir arg på Gilfoyle.

Ganska mkt roligare ja och sen har big bang laugh track vilket brukar vara ett kvitto på att det inte är tillräckligt bra. Skulle väl vara Married with children och Seinfeld som kom undan med det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback