Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-07-17, 20:29
  #49
Medlem
orrecrists avatar
Ingen som säljer denna inrikes längre?
Citera
2014-08-16, 00:01
  #50
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ingen som säljer denna inrikes längre?

De e synd för den milda ATn jag fick, pallar inte tjack & sånt längre. PVP? Starkare AT?
Citera
2014-11-16, 01:10
  #51
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ingen som säljer denna inrikes längre?

RC-Store har ju kommit tillbaka och har den, blir det en ersättare för 4f-pvp tro?
Citera
2014-12-05, 12:08
  #52
Medlem
ISkugganAvKorsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
RC-Store har ju kommit tillbaka och har den, blir det en ersättare för 4f-pvp tro?

Testade ett halvt gram och är kluven. En sekunden infann sig ett rus likt 4F-PVP, för att sedan försvinna. Kardiovaskulära som undertecknad upplevde obehagligare än både a-PHP och 4F-PVP.

För mig är det inte en värdig ersättare, tyvärr.
Citera
2014-12-09, 17:21
  #53
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
RC-Store har ju kommit tillbaka och har den, blir det en ersättare för 4f-pvp tro?

Fitta också, jag var för sent ute tror jag..
Citera
2014-12-12, 03:08
  #54
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Fitta också, jag var för sent ute tror jag..

Fan, jag med.. jag har inte hängt här på forumet alls mellan april o oktober typ... hade gärna velat testa denna... men föll pladask för AMT nu som det verkar visa sig att min gamla såkallade 4-Aco-DMT va...(TT)

Men fan va jobbigt det börjar bli nu när det dalar. Måste va ATn.. Är utmattad men ändå pigg..
Tidsuppfattningen är helt skev. Tror ja intog den runt 21 tiden och kändes som klockan borde varit minst 5 timmar till frammåt i tiden. Det tar ju sån tid för att det ska slå. Vilket iof är jävligt nice för det blir som en glad överraskning =) Sorry om det återigen blev off-topic..
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback