Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-31, 13:28
  #37
Medlem
submariners avatar
Hej,

Lyssnar på AH i P1's Lördagsintervju - vore intressant att veta på vilka kvalifikationer (utöver ung kvinna med icke-svenskt ursprung) hon anses ha för att bli stadsråd - hon stakar sig, saknar vettiga svar och ger framförallt inga visioner eller önskemål om vägen framåt. Allt ska i sann (S) anda utredas, förslag kommer och hon trasslar in sig med jämna mellanrum när intervjuarens frågor är för precisa... 😩

Hoppas hon är bättre i slutna rum än live!
Citera
2015-01-31, 16:18
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Lyssnar på AH i P1's Lördagsintervju - vore intressant att veta på vilka kvalifikationer (utöver ung kvinna med icke-svenskt ursprung) hon anses ha för att bli stadsråd - hon stakar sig, saknar vettiga svar och ger framförallt inga visioner eller önskemål om vägen framåt. Allt ska i sann (S) anda utredas, förslag kommer och hon trasslar in sig med jämna mellanrum när intervjuarens frågor är för precisa... 😩

Hoppas hon är bättre i slutna rum än live!

Det var verkligen en trist intervju.
Hon är inkvoterad och det märks.
Kanske den sämsta gäst programmet någonsin haft!

Hon fick ju frågan tex om även yrkesutbildningar
skall vara högskoleförberedande som S många
gånger har klagat på Allansen som tog bort det.
Då hade man ju väntat sig att hon skulle säga att
det skall återinföras. Men nej. Utredningar...
Citera
2015-03-18, 21:30
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aboristen
Är Hadzialic muslim?

Så vitt jag vet är bara Kaplan och Shakarebi muslimer.

Både Bah och Baylan är kristna.

Det flesta Juggar som stack till Sverige, Tyskland osv på 90-talet är till mestadels Moslims!
Citera
2015-03-31, 16:40
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Det flesta Juggar som stack till Sverige, Tyskland osv på 90-talet är till mestadels Moslims!

Hon är muslims, det kan man som JUGGE avkoda på namnet Men Bosniermuslimer överlag är ganska slappa muslimer. Skulle nästan kunna jämföra dem med kristna i Sverige.
Citera
2015-08-27, 20:27
  #41
Medlem
utan.att.stannas avatar
Tror ni Löfven knullar henne? Hon ser ut som en sån som gör allt för sin chef tycker jag. Kolls bilderna.
https://aidahadzialic.wordpress.com/
Citera
2015-08-27, 21:19
  #42
Medlem
Zujs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Tror ni Löfven knullar henne? Hon ser ut som en sån som gör allt för sin chef tycker jag. Kolls bilderna.
https://aidahadzialic.wordpress.com/

Blicken säger mycket.

Verkligen inte omöjligt.

Så hårt som Löfven arbetar så tycker jag han är förtjänt av det.
Citera
2015-08-27, 21:43
  #43
Medlem
BjornHsonLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Tror ni Löfven knullar henne? Hon ser ut som en sån som gör allt för sin chef tycker jag. Kolls bilderna.
https://aidahadzialic.wordpress.com/

Hon ser förälskad ut. Men det är inte ovanligt att kvinnor fattar tycke för män med makt. Spännande!

Hon är väldigt vacker tycker jag. Men det är ju inget skvaller.
Citera
2015-09-01, 23:34
  #44
Medlem
Jag hoppas för guds skull hon inte förstör sin själ med sjuk feminism eller sådant. Men det är förstås att hoppas på för mycket. Munnen och ögonen säger äventyr men näsan total kontroll, hmmm...
Vacker kvinna kan man väl säga. Mycket ovanligt inom socialdemokratin dessutom.
Citera
2015-09-08, 11:00
  #45
Medlem
Hon tycks vara väldigt mån om att det sprids en bra bild av henne, döljer hon något?

Är det ingen som har några minnen av henne från gymnasiet t.ex.?
Citera
2015-09-08, 11:11
  #46
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Tror ni Löfven knullar henne? Hon ser ut som en sån som gör allt för sin chef tycker jag. Kolls bilderna.
https://aidahadzialic.wordpress.com/
Verkar inte omöjlig, hennes blick är väldigt beundrande. Tidigare hade han ju en snygg blond tjej i släptåg rätt ofta, men henne har man inte sett på ett tag. Rör det sig om "omväxling förnöjer" eller möjligtvis "Alla skall med" ?
Citera
2015-09-21, 22:21
  #47
Medlem
pelle49s avatar
Ser ju trevlig ut, men vad har hon gjort som minister med ansvar för gymnasie-och kunskapslyftsfrågor. Vad jag vet har hon inte förekommit i något seriöst politiskt sammanhang under sitt första år som minister, men jag kan ha missat något.
Någon på FB som känner till om Aida har åstadkommit något positivt för Sveriges ungdom? Eller räcker det med att se bra ut? Vi har ju Gabriel Wicklund också, som lär vara någon sorts hälsominister. Ser trevlig ut, men har han gjort något?
I vart fall så är ju bägge ungdomarna väldigt mycket mer fotogenique än det där äcklet Mehmet Kaplan som är bostadsminister.
Citera
2015-09-21, 22:38
  #48
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle49
Vad jag vet har hon inte förekommit i något seriöst politiskt sammanhang under sitt första år som minister, men jag kan ha missat något.

Hon och den sk. framtidsministern () är väl de som har synts minst. Högst oklart vad de överhuvudtaget sysslar med till vardags. Rebecca Weidmo Uvell har skrivit lite i ämnet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback