Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-03, 19:04
  #1273
Medlem
Vilken benzo är bäst att blanda med alkohol?

Ska på flygresa senare i år. Och har hittat en läkare som är villig att skriva ut benzo. Så nu är min fråga vilken benzo ska jag be om att få? Mitt mål är att slockna på flyget. Så planen är att slänga i sig ett par-3st och sen svälja ner med en storstark och en 6a fameous precis innan jag går på flyget.
Citera
2024-01-03, 19:10
  #1274
Medlem
HubertOlssons avatar
Nitrazepam.
Citera
2024-01-03, 19:11
  #1275
Medlem
Jango-fetts avatar
Stesolid. Tar du stark benso gör du bara något dumt
Citera
2024-01-03, 19:14
  #1276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Ska på flygresa senare i år. Och har hittat en läkare som är villig att skriva ut benzo. Så nu är min fråga vilken benzo ska jag be om att få? Mitt mål är att slockna på flyget. Så planen är att slänga i sig ett par-3st och sen svälja ner med en storstark och en 6a fameous precis innan jag går på flyget.

Sonata + alkohol = Sant !!!
Du kommer få ditt livs flygresa vill jag lova!

Den här alltså: https://ec.europa.eu/health/document...nx_9854_sv.pdf
Citera
2024-01-03, 20:02
  #1277
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Ska på flygresa senare i år. Och har hittat en läkare som är villig att skriva ut benzo. Så nu är min fråga vilken benzo ska jag be om att få? Mitt mål är att slockna på flyget. Så planen är att slänga i sig ett par-3st och sen svälja ner med en storstark och en 6a fameous precis innan jag går på flyget.

Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Stesolid. Tar du stark benso gör du bara något dumt
Lyssna på denna Jango-fett.
Eller något liknande. Du vill inte se dig själv bli en internet-fenomen pga hur du beter dig på flyget.
Alla har mobiler idag.
Tack Gud det inte fanns på min tid.

P.s. kanske kan lergigan fungera för dig. Kolla upp det.
Citera
2024-01-08, 00:28
  #1278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Lyssna på denna Jango-fett.
Eller något liknande. Du vill inte se dig själv bli en internet-fenomen pga hur du beter dig på flyget.
Alla har mobiler idag.
Tack Gud det inte fanns på min tid.

P.s. kanske kan lergigan fungera för dig. Kolla upp det.


Ok så då är det alltså Stessen som jag ska köra på. Det är alltså samma som läkaren rekommenderade
Citera
2024-01-09, 21:30
  #1279
Medlem
Var fan hittar ni dessa läkare? Ritalin är enkelt mot lyrica, glöm benzo.
Citera
2024-01-24, 12:46
  #1280
Medlem
Hur fungerar etizolam (vet att det är i gränsfallet för att räknas som Benzo ) tillsammans med alkohol. Kan man ta två-tre st 2mg och dricka ett gäng öl utan att man gör bort sig totalt. (Har hög tolerans och kombinerar ofta zolpidiem med alkohol utan problem)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback