Flashback bygger pepparkakshus!
2013-07-09, 20:17
Medlem
E.W.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keff000
Är såväl ovan brukare/missbrukare av droger/Benzo generellt. Förstår vad du menar även om jag inte kommit till det stadiet ännu. Är bara jävligt olycklig och frustrerad just nu. Som jag nämnde hade jag i vissa stunder kunnat provavheroin för en flykt, om än tillfälligt. Har nu börjat "landa" men tryckte för säkerhets skull i mig 2mg Xanor. Dina råd är rationellt. Förståeliga men svårare att följa.

Peace

Jag antar att du somnade gott tillslut. En och annan minneslucka blev det nog också.
Citera
2013-07-10, 13:29
Medlem
cbos avatar
Citat:
Är såväl ovan brukare/missbrukare av droger/Benzo generellt. Förstår vad du menar även om jag inte kommit till det stadiet ännu. Är bara jävligt olycklig och frustrerad just nu. Som jag nämnde hade jag i vissa stunder kunnat provavheroin för en flykt, om än tillfälligt. Har nu börjat "landa" men tryckte för säkerhets skull i mig 2mg Xanor. Dina råd är rationellt. Förståeliga men svårare att följa.

Peace
de är inte så svåra att följa när du inser att benso inte ger något roligt rus bara för du tar 15*din dos eller vad man nu tar. benso suger som "rusmedel" använd sömntabletter isåfall till det, betydligt bättre - om än som benso - det ända du får i slutändan är massa minnesluckor och ofta däckar du.
Citera
2013-07-10, 16:01
Medlem
Har precis tagit 600mg lyrica. Blir de roligt o blanda lite xanor och öl med i combon?

mvh
Citera
2013-07-11, 00:00
Medlem
Keff000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
de är inte så svåra att följa när du inser att benso inte ger något roligt rus bara för du tar 15*din dos eller vad man nu tar. benso suger som "rusmedel" använd sömntabletter isåfall till det, betydligt bättre - om än som benso - det ända du får i slutändan är massa minnesluckor och ofta däckar du.

Har nog förstått hur Benzo fungerar nu och visst får man en kort halvskön fylla tillsammans med alkohol men det verkar ju så kortvarigt. Får nog allvarligt fundera på om andra droger dvs inte medicin är en lösning när man mår som jag just nu. När jag sköter mina dagliga terapeutiska doser, 6 mg känner jag ju inget rus utöver att ångesten försvinner........ Förstår om mina resonemang gällande att testa tyngre euforiska droger kanske låter galet men ibland måste jag bara fly från verkligheten. Hur länge klarar jag upprätthålla ett sådant bruk och samtidigt sköta mitt jobb, det är där skon klämmer. Är så jävla känslig, depressiv och impulsiv just nu....

Peace
Citera
2013-07-11, 00:02
Medlem
Keff000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Har precis tagit 600mg lyrica. Blir de roligt o blanda lite xanor och öl med i combon?

mvh

Aldrig provat lyrica men troligen roligare än enbart Benzo och öl
Citera
2013-07-11, 00:04
Medlem
Keff000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.W.
Jag antar att du somnade gott tillslut. En och annan minneslucka blev det nog också.

Sov som en stock
Citera
2013-07-11, 00:39
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Har nog förstått hur Benzo fungerar nu och visst får man en kort halvskön fylla tillsammans med alkohol men det verkar ju så kortvarigt. Får nog allvarligt fundera på om andra droger dvs inte medicin är en lösning när man mår som jag just nu. När jag sköter mina dagliga terapeutiska doser, 6 mg känner jag ju inget rus utöver att ångesten försvinner........ Förstår om mina resonemang gällande att testa tyngre euforiska droger kanske låter galet men ibland måste jag bara fly från verkligheten. Hur länge klarar jag upprätthålla ett sådant bruk och samtidigt sköta mitt jobb, det är där skon klämmer. Är så jävla känslig, depressiv och impulsiv just nu....

Peace
Allt är ju beroende på substans du väljer att stoppa i dig.
Om du ska följa mitt råd så är det en otroligt dålig idé att köra ner sig i någonting. Tror du kommer må ännu sämre av det faktiskt.
Citera
2013-07-11, 00:43
Medlem
nnnipzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
koffein i för stora doser motverkar benso. det märker man väldigt tydligt efter att varit torsk några år. sen som någon intelligent själ innan mig påpekade får du inte ut mer än du har antagligen, benso är, som jag sagt tusen gånger - inget rusmedel. det är ångestdämpade, ska du ut på trippar och få softa rus så använd något annat, använd benson som den skall, det enda du får av feta doser är högre tolerans, och således mindre ångestdämpning i det långa loppet.

Om man mår dåligt är det dock en fet upplevelse att må bra!

OnT: Tjack borde gjort susen för TS.
Citera
2013-07-11, 13:42
Medlem
cbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnnipz

visst är det det! betyder inte att man behöver ta 10-15* sin dos och boosta med alkohol förlorar på det i längden bara då monsterdoser inte är nått vidare för sin tolerans. har man stark ångest så är benso guld värt..sålänge det funkar, då ska man akta sig för att ta idiotdoser.
Citera
2013-07-11, 14:28
Medlem
Keff000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnnipz

Har bara provat tjack för väldigt många år sedan. Mådde sjukt bra men fick en fruktansvärd ångest när det gick ur kroppen. Räcker xanoren att bota en sådan ångest om jag nu skulle ha turen att hitta en seriös säljare av tjack tex.?
Citera
2013-07-11, 15:50
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Har bara provat tjack för väldigt många år sedan. Mådde sjukt bra men fick en fruktansvärd ångest när det gick ur kroppen. Räcker xanoren att bota en sådan ångest om jag nu skulle ha turen att hitta en seriös säljare av tjack tex.?
Får också det när jag går av tjack även om jag bara varit på det i 24 timmar. Xanor eller annan valfri Benso/Lyrica räcker för att ta bort den ångesten på mig iaf.
Citera
2013-07-11, 16:00
Medlem
cbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Får också det när jag går av tjack även om jag bara varit på det i 24 timmar. Xanor eller annan valfri Benso/Lyrica räcker för att ta bort den ångesten på mig iaf.
det är ju så - att vi som har låg smärttröskel när det gäller ångest får extremt lätt ångest, att ta preparat som tar ur alla "glädjeämnen" ur kroppen är inte att rekommendera. jag tycker du ska hålla dig till din benso. men jag är ingen moralfitta, ta tjack om du måste, det är inte den värsta AT man kan ha även om man hållt på länge. har vart där du är, gjort misstagen du håller på att göra - så ta det så lugnt med skiten du kan bror!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in