Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-16, 16:10
Medlem
En liten inblick i hur jag känner, för att få förståelse om mig. Känner mig väldigt splittrad på insidan. Känner att jag inte vet vem jag är eller hur jag är för jag hela tiden ändrar mig efter vilka jag är med. Ena dagen är jag intresserad av en sak och andra dagen intresserar det inte mig alls. En psykolog jag pratade med för drygt ett halvårsedan trodde att jag har ADHD, men jag vet inte..

Har fått mer och mer ångest på senaste tiden, funderingar över livet och nu har jag smått börjat dricka alkohol själv när jag mår som dåligast. Har fått mer och mer kontakt med droger också. Tycker det är intressant att läsa om droger, vilket också skrämmer mig. Är rädd att jag kommer hamna där ingen vill hamna. Därför tänker jag att jag ska ta tag i detta innan det är försent. Vet om att det bara är jag som kan göra något själv, men vet inte vad jag ska göra för att ändra mig. Just nu är jag påväg att köpa hem lagliga droger från en internetsida, bara för att jag är så jäkla nyfiken och vill testa. Men det ena leder ju till det andra.. Vet dock att jag inte kan hindra mig själv från att beställa hem det, för har redan bestämt mig. Det kommer ju bli att jag lär testa andra droger med, vilket jag vill förhindra. Men hur?
Och sorry för lång text!
Citera
2014-03-16, 16:44
Medlem
Ta kontakt med läkare, beskriv din situation för din läkare. Förmodligen så får du antidep
Citera
2014-03-16, 17:38
Medlem
Du borde ta kontakt med en läkare. Sedan borde du kolla om du har någon diagnos. Om du blir diagnoserad kan du få väldigt mycket hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in