Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-16, 11:14
  #1
Medlem
Hej. Tog en näspiercing för några dagar sedan och den togs med pistol. Jag läste senare att detta var ett misstag, eftersom de använder ett örhängssmycke som är kortare än näspiercingar. Kan jag gå till en piercingstudio och be dem byta till ett riktigt smycke? Är det för tidigt eller är det bra ju tidigare jag gör det? Eftersom näsvingen är svullen så omfamnar skinnet smycket så det trycks in i huden. När jag trycker på insidan kan jag trycka ut kulan som liksom sjunkit in i huden. Jag börjar bli rädd att det kommer bli ett fult ärr, vad ska jag göra??

P.S. Det var dumt att ta med pistol, jag vill inte bli påmind om det. Tråden handlar alltså om VAD jag ska göra nu när jag begått detta misstag, inte ATT jag begått misstaget. D.S.
Citera
2014-03-16, 12:04
  #2
Medlem
SkateBlinds avatar
Är det inte bättre att du går till en seriös piercingstudio och pratar med dem och hör vad dem tycker att du ska göra.
Citera
2014-03-16, 15:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkateBlind
Är det inte bättre att du går till en seriös piercingstudio och pratar med dem och hör vad dem tycker att du ska göra.

Det hänger piercare på forumet och jag är rädd att det är bråttom. Allt stängt idag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback