Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2014-05-10, 18:47
  #85
Avstängd
Mike-Boreds avatar
Eftersom jag själv har legat med en väldigt distant släkting, så skiter jag i om två vuxna vill ligga. Att skaffa barn däremot bör man nog läsa på lite om innan man bestämmer sig.
Citera
2014-05-10, 20:13
  #86
Medlem
Två syskon som har sex med varandra är inte friskt. Men inte tycker jag de
ska ha fängelse för det
Citera
2014-05-10, 20:21
  #87
Medlem
-benito-s avatar
Det här är en riksdagsledamot i Sverige år 2014 som kläcker ur sig det här. Så sinnessjukt!
Citera
2014-05-10, 23:34
  #88
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Den socialdemokratiska riksdagsledamoten Monica Green vill legalisera incest.
S-kvinnan tycker inte det ska vara olagligt för två vuxna syskon att ha sex med varandra.
- Vuxna människor får ha sex med vem de vill, säger hon.
http://www.expressen.se/nyheter/s-po...ncest-lagligt/

Vad tycker ni? Är hon rätt ute? Varför/varför inte?

En frisk fläkt i den nyreligiösa moralpanikens högborg Sverige. I övrigt är det mest trams om rosa kuvert, sänkt abortgräns och andra meningslösa lagar. De grovt kriminella daddar man med.
Citera
2014-05-10, 23:36
  #89
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vohkun
Vad två vuxna(!) människor gör med varandra är ingens ensak.
Kommer att tycka synd om deras barn dock.

Inte deras ensak? Du menar att andra skall bestämma vad två vuxna gör?
Citera
2014-05-11, 00:22
  #90
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
Inte deras ensak? Du menar att andra skall bestämma vad två vuxna gör?
Nej, vad trodde du att jag menade?
__________________
Senast redigerad av Vohkun 2014-05-11 kl. 00:24.
Citera
2014-05-11, 16:04
  #91
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vohkun
Nej, vad trodde du att jag menade?


Oklart vad du menar. ”Ingens ensak” betyder att alla andra har rätt att lägga sig i. Med andra ord skriver du att det angår alla andra vad två vuxna människor gör men du tycker samtidigt synd om deras barn.
Citera
2014-05-11, 19:06
  #92
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
Oklart vad du menar. ”Ingens ensak” betyder att alla andra har rätt att lägga sig i. Med andra ord skriver du att det angår alla andra vad två vuxna människor gör men du tycker samtidigt synd om deras barn.
Oj, måste ha formulerat mig fel då
Citera
2014-05-11, 20:55
  #93
Medlem
Vi har ju redan homoadoptioner och rasblandningspropaganda, så vad kan incest göra för större skada?
Citera
2014-05-12, 01:10
  #94
Avstängd
Mike-Boreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Vi har ju redan homoadoptioner och rasblandningspropaganda, så vad kan incest göra för större skada?

Med tanke på att kusingifte är vanligt förekommande bland våra nysvenskar, så vetefan om det gör någon skillnad.
Citera
2014-05-12, 04:08
  #95
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vohkun
Vad två vuxna(!) människor gör med varandra är ingens ensak.
Kommer att tycka synd om deras barn dock.

Gud vill nog ha ett ord med i det hela.
Nu tror du iofs inte på Gud det är ganska uppenbart då du är något typ av moral relativist och allmänt sjuk och skadad individ, men iaf han har något att säga om saken.

Gäller samma åsnepåstående även när jag slår dig på näsan? Ingens ensak... Eller menar du att ingen har att göra med att du är ett perverst svin?

Håll er i garderoben IT-Titti och alla liberalsvin och perverst anhang..
Citera
2014-05-12, 16:39
  #96
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Gud vill nog ha ett ord med i det hela.
Nu tror du iofs inte på Gud det är ganska uppenbart då du är något typ av moral relativist och allmänt sjuk och skadad individ, men iaf han har något att säga om saken.

Gäller samma åsnepåstående även när jag slår dig på näsan? Ingens ensak... Eller menar du att ingen har att göra med att du är ett perverst svin?

Håll er i garderoben IT-Titti och alla liberalsvin och perverst anhang..
Incest är jävligt vidrigt, men egentligen, vad kan en lag ändra på för något? Om två personer vill göka så kommer dom att göka...
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback