Citat:
Ursprungligen postat av
Necrofili
Jag snusar i dagsläget grov lös, drygt en och en halv dosa per dag.
Jag funderar på att byta ut lössnuset mot portion till en början, för att trappa ner på nikotinet. Vad tror ni om det?
Det enda nedtrappning av snus leder till är att prillorna blir allt godare och mer exklusiva, när du sen kastar dosan blir ditt sista minne av snuset något åtråvärt.
Ska du trappa ner, så gör det enbart med nikotinhjälpmedel och under en kort, begränsad tid.
Själv hyllar jag
Cold Turkey-då det är den enda metod som långsiktigt funkat för mig. Fram tills jag körde CT tryckte jag en period i mig mer än vad jag stod ut med, för att bli riktigt äcklad.
Citat:
Ursprungligen postat av
pigginatten
....men jag klarar mig nog inte så mycket längre, jag skiter i allt och går snart å köper mig några cigg.
Är otroligt ciggsugen och vem faan bryr sig om jag luktar fimp eller dör i lungcancer? Ingen!
Haha, där var vi i din klassiska "tappa motivation"-fasen ja! 😀 Jag förstår att det är jävligt när sömnbristen blir så svår, jag led helvetiskt, men fan- det går ju ÖVER! Det gör verkligen det! Och det kan ta plågsamt lång tid, men tänk dig att sen sova bättre resten av ditt liv. Ha perspektiv och tålamod, eller framförallt- var löjligt envis.