_____Varför?_____
Har snusat lössnus i 25år, har börjat tycka att ingen sort smakar någonting, känner ingen smak altså och sen när man får betala över 50spänn för en dosa, liksom inte värt det
____Hur?____
Va å köpte en Stock s.k. Budgetsnus > Phantom Gul-Lös i slutet av December, vill ha en Generalkopia sade jag i butiken och fick denna riktigt äckliga B-Snus
Jaha tänkte jag nu blir man sittande med denna i nästan en månad inte kul, men när den började närma sig slutet (stocken altså) så tänkte jag, vafan jag provar att sluta efter sista dosan
Tog sista snusen från den sista dosan kvällen den 16 Jan.2011
Mån 17 Jan > Kör till jobbet vid 6-tiden på morgonen, ganska snussugen men kör förbi den morgonöppna tappen på väg till jobbet, utan att stanna å handla snus, kommer till jobbet dricker kaffe är snussugen, men ingen snus (och ingen annan snusar runt fikabordet)
Bestämmer mig för att vänta till efter kl.12 efter lunchen med att snusa, då efter kl.12 skall jag gå till den lokala affären för att köpa mig en Dosa Lös Snus ETTAN ska jag ha

de ska bli gött efter kl.12...
Kl. är 12 jag bestämmer mig för att vänta till efter kl.15, bara sådär
Kl. är 15. jag går in i den lokala affären och köper EXTRA lakrits tuggummi istället
Tuggar det Mån-Tis- ons ingen märker att Jag börjat sluta snusa, en tjej på jobbet e den enda som frågar, jag nekar.....sen har det rullat på, mycket lättare än vad jag trodde, retar mig på alla "som försöker sluta snusa" som har TIGGT snus av mig i alla år, måste varit för att de så jävla snåla...
I all vaken tid i 25år har jag snusat alltid en jättesnus under läppen och JAG slutade bara TVÄRT UTAN nikotintuggumi UTAN tobaksfri snus och det verkar gå vägen!
Idag e de 25:e Jan. Och nu e man inne på den 9

nde dagen så de så