Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-03-16, 14:29
  #13
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Det finns flera sätt att höja sitt testostron på naturligt sätt. Börja ta zinktillskott, vitamin d tillskott(50-100ug), kör hård konditionsträning med intervaller, kör helkroppsövningar med tunga vikter.

Har även hört att du kan sitta i bastun för att höja nivåer av tillväxthormon.



Är det ens möjligt att få testostron utskrivet i Sverige? Jag tror de är väldigt restriktiva bara skriver ut de till t.ex. cancerpatienter och transsexuella, inte till någon som vill höja sin värden.

Har du inte naturliga nivåer, så får du det utskrivet. Jag har sett testosteron-kurer på dom som inte gått ur puberteten på YT. (Ser ut så i alla fall), helt lagligt.

Jag vet alla fall att det är så i USA. Kolla värden, är det under vad man bör ha vid ens ålder, så är det ingen snack om saken att det kommer åtgärdas.
Citera
2014-03-16, 14:34
  #14
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Har du inte naturliga nivåer, så får du det utskrivet. Jag har sett testosteron-kurer på dom som inte gått ur puberteten på YT. (Ser ut så i alla fall), helt lagligt.

Jag vet alla fall att det är så i USA. Kolla värden, är det under vad man bör ha vid ens ålder, så är det ingen snack om saken att det kommer åtgärdas.
I USA förekommer det så kallade "hormone replacement therapy". Där bland annat äldre män regelbundet får testosteron och tillväxthormon utskrivet för att kompensera ålderns höst. Men tror inte på fem öre att det sker i Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback