Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-11, 15:37
  #1
Avstängd
Jag vet inte varför jag skriver detta. Men jag har asperger och jag har alltid varit totalt ointressant för tjejer. Jag kan inte föra en konversation. Nu så brukar jag leta efter en del kvinnliga kollegor på jobbet som jag finner snygga/söta på instagram och twitter skriver ut bilder på dom och sedan sprutar jag på dom. Jag föreställer mig scenarion då jag kan få vara intim med dessa tjejer. Är jag sjuk?
Citera
2014-03-11, 15:51
  #2
Medlem
Finns ju bra mycket sjukare böjelser så nej. Bättre detta än att du sprutar dem i ansiktet på jobbet.
Citera
2014-03-11, 15:59
  #3
Medlem
MuscleSharks avatar
Detta ska tydligen vara ganska så vanligt. På xhamster finns det massor videoklipp där killar utför denna typ av böjelser. Det kallas "cum tribute" och är som sagt ganska vanligt förekommande haha.
Citera
2014-03-11, 16:19
  #4
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Nej, inte särskilt. Det var väl sådant man höll på med när man var i 12-års åldern eller så, runkade av till porrtidningar och allt möjligt. Det skadar ingen. Det finns en eller ett par scener i Happiness där P. S. Hoffman runkar av när han busringer kvinnor och dunkar vykort över saggen
Citera
2014-03-11, 16:20
  #5
Avstängd
okini2s avatar
Nej ja tror de flesta av oss har en del relativt sjuka företeelser och det finns bra mycket sjukare beteenden.
Citera
2014-03-11, 16:36
  #6
Medlem
Snuskalass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Det kallas "cum tribute" och är som sagt ganska vanligt förekommande haha.

Haha, får Voodoo-vibbar. Tända ljus, munkkåpa och ett tyst mantra som muttras under luvan.
Citera
2014-03-11, 17:48
  #7
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Detta ska tydligen vara ganska så vanligt. På xhamster finns det massor videoklipp där killar utför denna typ av böjelser. Det kallas "cum tribute" och är som sagt ganska vanligt förekommande haha.

Haha, klart det hade ett eget namn.
Citera
2014-03-11, 18:24
  #8
Medlem
CaptainSweatpantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Detta ska tydligen vara ganska så vanligt. På xhamster finns det massor videoklipp där killar utför denna typ av böjelser. Det kallas "cum tribute" och är som sagt ganska vanligt förekommande haha.

Överallt, oavsett vad man söker på, så dyker dessa "Cum tributes" upp på Xhamster. Det verkar vara vanligt med killar som håller på med det (och dessutom filmar och lägger upp på nätet).

Edit: Nej, du är inte sjuk, TS.
__________________
Senast redigerad av CaptainSweatpants 2014-03-11 kl. 18:45.
Citera
2014-03-11, 18:59
  #9
Medlem
rakmackan99s avatar
Kör på, känns det bra så! Skadar ju ingen
Citera
2014-03-11, 19:21
  #10
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainSweatpants
Överallt, oavsett vad man söker på, så dyker dessa "Cum tributes" upp på Xhamster. Det verkar vara vanligt med killar som håller på med det (och dessutom filmar och lägger upp på nätet).

Edit: Nej, du är inte sjuk, TS.

xhamster har sådant dåligt filter. Det kan dyka upp nästan vad som helst utan man letar efter det.
Men som sagt, det verkar vara vanligt att lägga upp dessa typer av videoklipp, så Ts kan nog sluta oroa sig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback