Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-10, 18:24
  #1
Medlem
Vi har haft bra internet i vårat hus men helt plötsligt så blev det mycket sämre. Man kunde inte ens titta på TV och gå in på internet samtidigt. Så jag undrar vad är det som har hänt och kan man fixa det här problemet själv? eller måste man ringa internetleverantören?
Citera
2014-03-10, 19:08
  #2
Medlem
flipflaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ak47anZz
Vi har haft bra internet i vårat hus men helt plötsligt så blev det mycket sämre. Man kunde inte ens titta på TV och gå in på internet samtidigt. Så jag undrar vad är det som har hänt och kan man fixa det här problemet själv? eller måste man ringa internetleverantören?
Nääe, det finns nog inget du kan göra. Kanske läsa en bok. ..
Citera
2014-03-10, 19:35
  #3
Medlem
näää, eftersom att jag hatar att läsa böcker...
BUMP
Citera
2014-03-10, 19:54
  #4
Medlem
Har du testat starta om router + ev. modem? Testat utan routern? Vad för typ av uppkoppling är det? ADSL? VDSL? Koax? Fiber? Djungeltrummor?
Citera
2014-03-10, 22:53
  #5
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygflik
Har du testat starta om router + ev. modem? Testat utan routern? Vad för typ av uppkoppling är det? ADSL? VDSL? Koax? Fiber? Djungeltrummor?

Röksignaler?

Gå in på leverantörens hemsida och kolla om det pågår driftstörningar i området där du bor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback