Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-29, 16:01
  #313
Medlem
DirtyNorths avatar
Är den soft att blanda med någon öl?
Tog en liten lina för ungefär 1 timme sedan men nös som fan då jag kom ut så nös säkert ut allt.
Ingen effekt än men funderar på ta lite till om ett tag. (nös nog ut allt ^^)
Citera
2018-03-29, 20:22
  #314
Medlem
HappyHours avatar
Har efter många om och men införskaffat mig en ansenlig mängd av denna substans, till trots att jag känner mig lite tveksam på grund av vissa recensioner man läst. Låter inte som någon höjdare med mani och psykos. Har tidigare prövat de flesta vanliga och på senare tid nya dissos och i mångt och mycket uppskattat alla mer eller mindre. Har även prövat 3-meo-pcp vid ett tillfälle för några år sedan, vilket slutade med total förvirring medans mina polare somnat och jag traskade runt i huset genom natten, det skedde dock först efter andra linan och vi vägde inte utan bara chansade mg vilket antagligen var dumt.

Men, jag är ganska sugen att pröva denna och hade tänkt försöka mig på en liten, liten dos strax. Går det att uppskatta linor med ögat eller är risken för kaos alldeles för stort? Haha vill nämligen inte bli vräkt. Har en våg som går till 0,1 med ganska stor noggrannhet, är det flytande volymetrisk dosering som gäller då? Tänkte typ 100mg i 10ml eller 50mg i 5ml, det låter rätt vettigt va? Orkar helst inte krångla med detta men hellre det än att hamna i ett inre mentalt mentalsjukhus över natten.

Skulle tro att jag återkommer senare/imorgon med någon slags summering om hur det gick.
Citera
2018-03-30, 04:57
  #315
Medlem
HappyHours avatar
Kort uppdatering: underskattade min våg brutalt i förra inlägget. Den funkar exemplariskt för att väga upp även ner på 0,01. Tog ganska exakt 7 mg av denna substans oralt (vikt i ett vikt rizla). Mycket trevlig substans, inget att klaga på, även fast min dos var oerhört låg så hamnade jag kanske en timme i en väldigt mild (mest drömlikt, CEV-visuell) "hjärnloop" där jag typ zoomade ut och in ur mitt eget medvetande (typ sögs framåt eller bakåt mentalt, svårt att beskriva, väldigt behagligt) kändes det som, detta runt en timme efter intag, väldigt disso-aktigt, var visuellt mer i huvudet än observerande ting. Hög nivå av inlevelse i t.ex filmer. Även musik synkade riktigt nice. Stimulansen gjorde en promenad möjlig om än kallt och jävligt. Robotgång såklart men helt okej, nästan bättre än andra NMDA-antagonister i den bemärkelsen att man ändå orkar och klarar aktivera sig om det behövs (nice att promenera och ta en splirre t.ex).

Mycket introspektiv substans, ungefär som förväntat, helt klart godkänd för min del, kommer experimentera lite mer i veckorna som följer. Enda att klaga på är e helt galet jobbigt dubbelseende dock som fortfarande sitter i, så gott som allt ses dubbelt, typ som att ögonen inte klarar av att samarbeta för att bilda och skapa den sammanslagna enda bilden framför mig, nej, allting är bättre i par av två likadana ting :P

Med reservationer för eventuella felstavningar och svammel.
Er tillgivne,
HH
__________________
Senast redigerad av HappyHour 2018-03-30 kl. 05:03.
Citera
2018-03-30, 12:54
  #316
Medlem
DirtyNorths avatar
Går denna att fylla på? Om man börjar lite och jobbar uppåt eller måste man ta den mängden man vill direkt?
Citera
2018-03-30, 17:13
  #317
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Kort uppdatering: underskattade min våg brutalt i förra inlägget. Den funkar exemplariskt för att väga upp även ner på 0,01. Tog ganska exakt 7 mg av denna substans oralt (vikt i ett vikt rizla). Mycket trevlig substans, inget att klaga på, även fast min dos var oerhört låg så hamnade jag kanske en timme i en väldigt mild (mest drömlikt, CEV-visuell) "hjärnloop" där jag typ zoomade ut och in ur mitt eget medvetande (typ sögs framåt eller bakåt mentalt, svårt att beskriva, väldigt behagligt) kändes det som, detta runt en timme efter intag, väldigt disso-aktigt, var visuellt mer i huvudet än observerande ting. Hög nivå av inlevelse i t.ex filmer. Även musik synkade riktigt nice. Stimulansen gjorde en promenad möjlig om än kallt och jävligt. Robotgång såklart men helt okej, nästan bättre än andra NMDA-antagonister i den bemärkelsen att man ändå orkar och klarar aktivera sig om det behövs (nice att promenera och ta en splirre t.ex).

Mycket introspektiv substans, ungefär som förväntat, helt klart godkänd för min del, kommer experimentera lite mer i veckorna som följer. Enda att klaga på är e helt galet jobbigt dubbelseende dock som fortfarande sitter i, så gott som allt ses dubbelt, typ som att ögonen inte klarar av att samarbeta för att bilda och skapa den sammanslagna enda bilden framför mig, nej, allting är bättre i par av två likadana ting :P

Med reservationer för eventuella felstavningar och svammel.
Er tillgivne,
HH
Varifrån köpte du ditt?
Måste ha tagit mer än 10mg för över 1 timme sedan och känner ingenting.
Fast då snortade jag.
Citera
2018-03-30, 18:52
  #318
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Varifrån köpte du ditt?
Måste ha tagit mer än 10mg för över 1 timme sedan och känner ingenting.
Fast då snortade jag.
Från Asken. Skulle inte rekommendera att fylla på.

Kan tillägga att det är riktigt vidriga bieffekter, jag låg i många timmar in på morgonen med hög puls, rusande tankar och typ "vibrerande" muskelspasmer, typ att man spänner och slappnar av i alla muskler i vågor. Var väldigt jobbigt och tog bort en stor del av upplevelsens helhet. Inte alls värt att ha såna sjuka typ "avtändningar" på en sån här substans. Så förhåller mig mycket tveksam till at ta denna igen (även om jag säkerligen kommer pröva).
Citera
2018-03-30, 20:46
  #319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Från Asken. Skulle inte rekommendera att fylla på.

Kan tillägga att det är riktigt vidriga bieffekter, jag låg i många timmar in på morgonen med hög puls, rusande tankar och typ "vibrerande" muskelspasmer, typ att man spänner och slappnar av i alla muskler i vågor. Var väldigt jobbigt och tog bort en stor del av upplevelsens helhet. Inte alls värt att ha såna sjuka typ "avtändningar" på en sån här substans. Så förhåller mig mycket tveksam till at ta denna igen (även om jag säkerligen kommer pröva).

Är det verkligen bieffekter? Jag kände sköna vågor/vibreringar i kroppen, riktigt härlig känsla! Ingen hög puls, ända är nu efter 4 dagars användning lite svettningar som nykter. Tankarna kommer nog från själva substansens stimulation, men inga jobbiga eller farliga, med musik i hörlurarna och ett mörktrum låg jag i sängen och mådde helt underbart.
Citera
2018-03-30, 22:59
  #320
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Är det verkligen bieffekter? Jag kände sköna vågor/vibreringar i kroppen, riktigt härlig känsla! Ingen hög puls, ända är nu efter 4 dagars användning lite svettningar som nykter. Tankarna kommer nog från själva substansens stimulation, men inga jobbiga eller farliga, med musik i hörlurarna och ett mörktrum låg jag i sängen och mådde helt underbart.
Funkar denna på dig?
Var nästan verkningslös på mig.
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Från Asken. Skulle inte rekommendera att fylla på.

Kan tillägga att det är riktigt vidriga bieffekter, jag låg i många timmar in på morgonen med hög puls, rusande tankar och typ "vibrerande" muskelspasmer, typ att man spänner och slappnar av i alla muskler i vågor. Var väldigt jobbigt och tog bort en stor del av upplevelsens helhet. Inte alls värt att ha såna sjuka typ "avtändningar" på en sån här substans. Så förhåller mig mycket tveksam till at ta denna igen (även om jag säkerligen kommer pröva).
Ja denna var ingen höjdare faktiskt.
Citera
2018-04-08, 22:42
  #321
Medlem
DirtyNorths avatar
Är det någon här som fått något behövligt rus?

Tänkte om det är så att man bara fick en dålig batch.
Kommer förmodligen inte beställa den här mer. Spelar ingen roll om jag börjar smått och jobbar mig uppåt eller om jag tar någon större lina på en gång.
Blir att skaffa 3-HO-PCP istället då det var ett rus som uppskattades, hoppas bara någon shop hinner få in den i veckan så man kan må som en gud nästa helg.

Uppskattar tips om det är någon shop som har den inne som jag missat.

Mvh
Citera
2018-04-30, 07:19
  #322
Medlem
Bullsquids avatar
RIP på denna substans nu eller?
Utgått ur sortiment, troligen klassning på gång.
Under våren brukar mycket utredas och sedan klassas som hälsofarlig/narkotika och försvinna från inrikes sidor iaf.

Någon som vet?
Citera
2018-04-30, 23:15
  #323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
RIP på denna substans nu eller?
Utgått ur sortiment, troligen klassning på gång.
Under våren brukar mycket utredas och sedan klassas som hälsofarlig/narkotika och försvinna från inrikes sidor iaf.

Någon som vet?

Så att den finns inne på rc*nrikes, har dock aldrig handlat därifrån, eller varit inne på sidan förens idag heller för den delen heller.

Simma lugnt!
Citera
2018-05-01, 08:23
  #324
Medlem
Har tagit mitt sista som legat i frusen sen i vintras, tyckte varken denna eller 3 ho pcp var något att ha direkt, går ju inte att få ett "k-hole" på dessa så får köpa Ketamin istället. Men på 3 meo pcp och 4 meo... gick ju att "hola" på...om jag minns rätt så var 4 meo pcp lite mer "ren" vs 3.an.

PS 3 ho pcp tyckte jag var bättre men som sagt inga direkta hittar enligt mig, dyrt som fan med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback