Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-10, 16:54
  #289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Var ett bra tag sedan jag köpte rc-disso nu så skulle uppskatta lite guidning, av de 3 zh har för tillfället;
Är det korrekt uppfattat att denna verkar rekommenderas mest / över de andra 2?

Thaaaanks people!
/phob

imo tycker jag 3-meo är nice som warmup liksom om du inte kört disso på ett tag så du inte råkar hamna i ett semi-hål (säger semi-hål pga man inte riktigt hålar på traiditoinelt sett på 3-ho-pcp tex). så kör 3-meo som warmup tycker jag och sen testa både o-pce och 3-ho-pcp för dom är faktiskt inte så jättelika varandra. nära, men olika. smaken är som baken mina 40 öre, hehe
Citera
2018-02-10, 19:45
  #290
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Tror att 3ho-PCP rekommenderas mer än denna pga den saknar manin som PCE har.

Tycker att en cocktail på både hoPCP och meoPCE är mycket fin dock.

PCE är väldigt stimulerande men kan vara manisk, hoPCP är mer lik 3meopcp.

Inte prövat den tredje disson de har.

Tack för svar, gjorde en mindre order på både hoPCP och 3-meo! Så gäller bara att man tar det lugnt och väger noggrant så man kommer in i disso-världen igen


Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
imo tycker jag 3-meo är nice som warmup liksom om du inte kört disso på ett tag så du inte råkar hamna i ett semi-hål (säger semi-hål pga man inte riktigt hålar på traiditoinelt sett på 3-ho-pcp tex). så kör 3-meo som warmup tycker jag och sen testa både o-pce och 3-ho-pcp för dom är faktiskt inte så jättelika varandra. nära, men olika. smaken är som baken mina 40 öre, hehe

Ah tack för ett utförligt svar, tar nog ditt råd där man vill ju inte få en dålig upplevelse för att man går på det oförsiktigt La en mindre order på 3-meo samt ho-pcp till att börja med, något att se fram mot nästa helg
Citera
2018-02-10, 21:03
  #291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ah tack för ett utförligt svar, tar nog ditt råd där man vill ju inte få en dålig upplevelse för att man går på det oförsiktigt La en mindre order på 3-meo samt ho-pcp till att börja med, något att se fram mot nästa helg

Lugnt broren. hoppas du har kul!
Citera
2018-02-10, 21:07
  #292
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Lugnt broren. hoppas du har kul!

Tack, det blir nog värt väntan

Hoppas du har en bra lördag!
Citera
2018-02-23, 19:16
  #293
Medlem
Har provat denna substans ett par gånger nu, 4ggr totalt.
Eftersom jag "råka ut" för psykoser för några år sedan var jag försiktig med dosering.

Tog så lite som 9mg på kvällen. Väldigt svag effekt.. kände lite rastlöshet i kroppen men det störde mig inte, en litet humörlyft fick jag med. Togs på kvällen cirka 19.00 och kunde sova sen.

Tog även 20mg och 26mg, gav lite mer effekt så som ett bra humör och lätta hallucinationer i form av "tracers" eller vad det kallas.

Jag tycker effekten hittills varit väldigt svag, någon mer som tycker likadant?
Ingen eufori direkt, dock ett diffust lyft av humöret.
Behövs det betydligt högre dos, tro??

Ha det!
Citera
2018-02-23, 20:20
  #294
Medlem
eddiepeddies avatar
Beställt 3-FEA och 4-Methyl-Nep från ZeroHole och bad om sample av denna då den fångat mitt intresse. Hoppas dom skickar med en mindre sample mängd så jag kan utvärdera.
Sen hoppas jag någon typ av Ketamin kommer komma in snart och att fler än Asken tar in 3F-PVP eller liknade.
Citera
2018-02-24, 01:41
  #295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Beställt 3-FEA och 4-Methyl-Nep från ZeroHole och bad om sample av denna då den fångat mitt intresse. Hoppas dom skickar med en mindre sample mängd så jag kan utvärdera.
Sen hoppas jag någon typ av Ketamin kommer komma in snart och att fler än Asken tar in 3F-PVP eller liknade.

Jag hoppas också nån K-analog dyker upp igen :-) deschloro-ket var bra.

3-meo-pce är en klass för sig tycker jag.. den bortkopplande/dissociativa effekten är nog den enda likheten dom har. K har inget av denna stimulans, ruset är dessutom mer otydligt tycker jag.

Om du får sample och provar den, dela gärna med dig hur du upplevde den
Citera
2018-02-24, 10:09
  #296
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordeal89
Jag hoppas också nån K-analog dyker upp igen :-) deschloro-ket var bra.

3-meo-pce är en klass för sig tycker jag.. den bortkopplande/dissociativa effekten är nog den enda likheten dom har. K har inget av denna stimulans, ruset är dessutom mer otydligt tycker jag.

Om du får sample och provar den, dela gärna med dig hur du upplevde den

Det kommer jag absolut göra.
Skriver en avhandling om RC droger. Och handlat mest om fentanyl analoger men kommer även bli en avstickare och hallu/disso samt PV's.
Citera
2018-03-01, 16:12
  #297
Medlem
Bullsquids avatar
Provade detta i måndags efter att ha läst en hel del på nätet.
Har hållit på enormt mycket med Ketamin ,DXM ,MXE, 3-meo-pcp, 4-meo-pcp och diphenidine innan så var lite oroad att det skulle spåra ur.

Började försiktigt med en liten lina på kanske 20-25mg... hade tyvärr ingen våg
bjöd också två kompisar men bad de hålla lite koll på mej.
Vad som hände sen är total blackout , vaknar till och fattar knappt var jag är.
Hela påsen är tom vilket betyder att jag fått i mig ca 200mg själv.

Hade enorma problem att tala och röra mig normalt i timmar efteråt (som iofs blir av höga doser dissociativa men detta var extremt) Hade helt tappat tidsuppfattningen och skulle upp och jobba dagen efter vilket jag såklart inte kunde utan fick sjukanmäla mig.
Den sammanlagda effekten måste hålla i över 12 timmar eftersom jag tog det ca kl 4 på måndag eftermiddag och kl 6 på tisdag morgon var jag fortfarande helt väck och kunde knappt gå.

Nästa gång ska jag fan dela upp doser i förväg och lägga undan resten!
Citera
2018-03-05, 00:16
  #298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Provade detta i måndags efter att ha läst en hel del på nätet.
Har hållit på enormt mycket med Ketamin ,DXM ,MXE, 3-meo-pcp, 4-meo-pcp och diphenidine innan så var lite oroad att det skulle spåra ur.

Började försiktigt med en liten lina på kanske 20-25mg... hade tyvärr ingen våg
bjöd också två kompisar men bad de hålla lite koll på mej.
Vad som hände sen är total blackout , vaknar till och fattar knappt var jag är.
Hela påsen är tom vilket betyder att jag fått i mig ca 200mg själv.

Hade enorma problem att tala och röra mig normalt i timmar efteråt (som iofs blir av höga doser dissociativa men detta var extremt) Hade helt tappat tidsuppfattningen och skulle upp och jobba dagen efter vilket jag såklart inte kunde utan fick sjukanmäla mig.
Den sammanlagda effekten måste hålla i över 12 timmar eftersom jag tog det ca kl 4 på måndag eftermiddag och kl 6 på tisdag morgon var jag fortfarande helt väck och kunde knappt gå.

Nästa gång ska jag fan dela upp doser i förväg och lägga undan resten!

Jag kan inte förstå hur du kunde få den reaktionen...låter som annat än 3-meo-pce var inblandat men kan ju inte annat än ta ditt ord på det.

Jag har tagit mellan 20-50mg vid flertal tillfällen nu. På mig ger det en stimulans och en svag boost i välmående så jag tycker om substansen väldigt mkt. Kör jag ytterligare en 25mg dos kommer ett tydligt dissociativt tillstånd men ändå funktionellt, passar bra på helgen. :-)
Citera
2018-03-05, 00:27
  #299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Det kommer jag absolut göra.
Skriver en avhandling om RC droger. Och handlat mest om fentanyl analoger men kommer även bli en avstickare och hallu/disso samt PV's.

En avhandling av rc droger? Fentanyler?
Var försöktig som in i H*lvete om du ger dig på fentanyler. Jag missbrukade acryl-fenta med flera i cirka 2 år och framåt slutet började jag förbereda det praktiska inför min begravning och allt däromkring. Fentanyl bryter ner kroppen till den grad att man känner av det själv att snart är det dags att ta steget och lämna den trasiga kropp man är i och upptäcka motsattsen till att vara vid liv. Det var en sorglig process för mig, ännu jobbigare när jag valde att sluta fentanyl CT men kroppen ville så gärna dö (det är vad fentanyl gör med kropp&knopp i det långa loppet).
Citera
2018-03-07, 08:52
  #300
Medlem
Nu har jag använt 3-MeO-PCE en hel del. Inga extrema doser men jag har ökat mitt intag betydligt jämfört med vad jag vågade inta i början.

Jag kan inte säga på vilken exakt dosering som detta händer, men efter ett par återdoseringar började den mysiga mixen av stimulans & dissociation få en addition av en mental effekt som jag vill kalla "racing thoughts" eller mani.
Dessa maniska tankar tog aldrig över mitt sinne helt men det var subtilt, trots det vill jag kalla det en mani.
Det uttryckte sig i den ena tanken efter den andra och, ihop med det, en stark stresskänsla i kroppen.
Jag hade RC-benso att lugna tankarna något.

Det är en trevlig, väldigt anti-depressiv substans, men passa er. Dosera i små mängder och återdosera inte för många gånger för det var vad jag gjorde när det maniska dök upp från tomma intet.

Må Väl.
//Ordeal89
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback