Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-09, 20:42
  #1
Medlem
Hallå där!

Jag letade, men hittade ingen tråd som behanlade denna substans. Ber om ursäkt om jag lyckats missa denna ändå.
Hur som haver, har fått mig ett sample av denna och inte hittat speciellt mycket information om den.

Någon som testat 3-MeO-PCE?

Mvh
__________________
Senast redigerad av PrecisSomGil 2014-03-09 kl. 20:51.
Citera
2014-03-09, 20:57
  #2
Medlem
Mandic!s avatar
Såg den första gången idag, detta är den den enda informationen jag finner:
http://www.bluelight.org/vb/threads/...MeO-PCE-Thread
Citera
2014-03-09, 20:58
  #3
Medlem
anonanonns avatar
Berätta gärna hur det var ifall du bestämmer dig för att testa
Citera
2014-03-09, 21:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonanonn
Berätta gärna hur det var ifall du bestämmer dig för att testa

Jag är egentligen inget jättestort fan av dissociativa droger, men har en vän som älskar det. Så han kan få testa, eller om vi kanske testar tillsammans en dag. Får se.
Citera
2014-03-09, 21:41
  #5
Medlem
Trollishs avatar
vilken sids säljer denna?
Citera
2014-03-09, 21:44
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
vilken sids säljer denna?

Du finner den i drogshopdelen av forumet.

Men bara för att: r*-st*re.se
Citera
2014-03-09, 22:27
  #7
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Såg den första gången idag, detta är den den enda informationen jag finner:
http://www.bluelight.org/vb/threads/...MeO-PCE-Thread

Läste igenom lite kort och den verkar helt klart ha potential enligt vissa. Nåväl, vill ha ett antal rapporter härifrån innan jag vågar ge mig på en beställning av denna.
Citera
2014-03-10, 21:37
  #8
Medlem
Zot^s avatar
Kommer handla ett gram för att lägga till i drogsamlingen (har inte så många nmda antagonister att välja på). Blir väl samma som med 3-meo-pcp att det räcker resten av livet

Annars borde väl skillnaden vara samma som med PCP och PCE, att 3-meo-pce är mer vilt och potent samt varar längre. Egentligen inte alls några egenskaper jag är ute efter, men jag kommer att köpa det och prova bara för att jag gillar dissociativa och att det är en unik substans man inte ser varje dag.
Citera
2014-03-11, 01:18
  #9
Medlem
Ghals avatar
Har en sample på väg, kommer genomföra ett experiment så fort det trillar ner i brevlådan och återkomma med resultat!
Citera
2014-03-12, 17:30
  #10
Medlem
Psychoramas avatar
Detta låter väldigt intressant! Undrar hur stor skillnad etyl-versionen är jämför med 3-MeO-PCP som har en metyl-stapel? Som det ser ut ofta om man jämför Etyl-versioner av centralstimulanter så brukar de ju bli aningen mer potenta och ha aningen längre effekt. Om man jämför te.x Methylone och Ethylone, ja ni fattar.. Fast det är väl lite olika det där? Detta är ju en PCP-analog. Ska bli intressant att höra mer om denna!

Mvh
Citera
2014-03-12, 17:36
  #11
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghal
Har en sample på väg, kommer genomföra ett experiment så fort det trillar ner i brevlådan och återkomma med resultat!
Ser fram emot det!
Citera
2014-03-12, 19:46
  #12
Medlem
Ghals avatar
Det trillade ner idag, ska lägga ner lite tid på att se över informationen på bluelight då jag vet att det finns en tråd där, sen blir det att utforska denna substans.

Vad jag läst hittills så är det mer "dopaminergisk" än sin kusin 3-MeO-PCP med ett längre rus. Får se vad jag tycker om den!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback