Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-03-21, 14:52
  #25
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
Samsung galaxy s5, för stor? Nja det är väl din hand som är för liten, sluta att vara ett barn eller en dvärg så kommer den nog bli bra
nej men visst den är lite stor vilket är ovant och kanske inget man föredrar, men jag tänker köpa den. Släpps 27 mars i övrigt =)
Så du menar att IT-Shoppen ljuger om sin lagerstatus?
Citera
2014-03-21, 15:26
  #26
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Så du menar att IT-Shoppen ljuger om sin lagerstatus?

Ja det menar jag, testa att beställ och får du den innan 27e så lovar jag att betala den åt dig, jag litar mer på vad som står på samsungs hemsida, telias, comviqs osv, alla skriver att den släpps 27e mars. Den finns dock att beställa redan nu men levereras inte innan dess.
Citera
2014-03-21, 16:47
  #27
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
Ja det menar jag, testa att beställ och får du den innan 27e så lovar jag att betala den åt dig, jag litar mer på vad som står på samsungs hemsida, telias, comviqs osv, alla skriver att den släpps 27e mars. Den finns dock att beställa redan nu men levereras inte innan dess.
Beror nog på vilket fraktalternativ man väljer för dom har ett med snabb leverans på högst 48 tim. för 295:- ...det är inte första gången nätbutiker fått in elektronik före release så tror det kan vara en importerad som ändå inte gör någon skillnad i slutändan, de flesta seriösa butiker aktar sig nog för falsk marknadsföring i dagens läge.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback