Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-03-09, 00:56
  #1
Medlem
RullaDens avatar
Jag gjorde något jag ångrar lite gran men lär ångra mer i efterhand..

Kollade farsans porrhistorik på hans laptop.

Så jag är på besök hos farsan i helgen och checkar facebook etc. När jag ser länkar som går till redtube, blir både lite äcklad och nyfiken, äcklad av att veta att ens farsa tittar på porr men att använda samma dator som han sitter och runkar vid förmodligen, hans fruga är på utlandsresa med jobbet.

Tillslut bestämmer jag mig för att kolla in historiken efter han gått och lagt sig och det vänder lite i magen när man ser vad farsan kollar på.. Squirts, thaiporr och gloryholes HAHAHA skrattar och blir äcklad samtidigt.

Nu har jag bjudit på mig själv, er tur
Citera
2014-03-09, 01:06
  #2
Medlem
hahahah! Så äckligt ämne ^^

Menmen tyvärr så råkade jag hitta min farsas porr samling en gång när han bad mig leta efter något. Så i byrå låda precis vid sängen högst upp ligger där ca 7-8 stycken porr tidningar med riktigt unga tjejer ( inte under 18) som tar den i vartenda hål man hittar.. också gloryholes och thai porr..

Kan ju säga att från den dan såg man sin pappa från ett helt annat perspektiv hahah ^^
Citera
2014-03-09, 01:16
  #3
Medlem
RullaDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasssh
hahahah! Så äckligt ämne ^^

Menmen tyvärr så råkade jag hitta min farsas porr samling en gång när han bad mig leta efter något. Så i byrå låda precis vid sängen högst upp ligger där ca 7-8 stycken porr tidningar med riktigt unga tjejer ( inte under 18) som tar den i vartenda hål man hittar.. också gloryholes och thai porr..

Kan ju säga att från den dan såg man sin pappa från ett helt annat perspektiv hahah ^^
Var sidorna fastklistrade?
Citera
2014-03-09, 01:19
  #4
Medlem
Vid min fars död så det blev min uppgift att rensa hans historik på laptopen, förstås inte utan att kika lite först

Helt normal brunett-porr ×_× layyym men drog en runk till ett extra bra klipp sjuk som man är, hon var faktiskt riktigt sexig men laptoppen helt förstört seg av addons & packade diskar så ly ckade inte salvera något innan det råkade bli systemåterställt.
__________________
Senast redigerad av Terrorbyre 2014-03-09 kl. 01:24.
Citera
2014-03-09, 01:29
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullaDen
Var sidorna fastklistrade?

Hahah kommer inte ihåg faktiskt slängde ihop skiten och la tillbaka den rätt snabbt. Var ett sånt där tillfälle man ba "Shit, detta ville jag inte veta om farsan"

Citat:
Ursprungligen postat av Terrorbyre
Vid min fars död så det blev min uppgift att rensa hans historik på laptopen, förstås inte utan att kika lite först

Helt normal brunett-porr ×_× layyym men drog en runk till ett extra bra klipp sjuk som man är, hon var faktiskt riktigt sexig men laptoppen helt förstört seg av addons & packade diskar så ly ckade inte salvera något innan det råkade bli systemåterställt.

Hahah kan inte minnas hur otaligt många gånger jag fått fixa farsans dator pågrund utav alla hans porr virus addons och program som han välvilligt installerar när han kollat porr..
Citera
2014-03-09, 01:31
  #6
Medlem
RullaDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasssh
Hahah kan inte minnas hur otaligt många gånger jag fått fixa farsans dator pågrund utav alla hans porr virus addons och program som han välvilligt installerar när han kollat porr..

haha jag tror jag rensade minst 3 olika addons på hans webbläsare samt ngt virus innan.
Han förstår inte varför datorer blir sega haha
Citera
2014-03-09, 02:14
  #7
Medlem
HAha det är ju sjukt hur mycket porr virus och addons och ja allt möjligt det finns. När jag kollade porr första gången på en dator så fixade jag ett riktigt fint virus. Provade att installera om Windows 95 tror jag det var.. möjligtvist XP.

När installationen var klar och jag installerat nytt anti-virus så checka jag datorn.. jodå viruset var kvar.
Testade en drös olika saker för att få bort men det var omöjligt. Den satt på disken och tänkte inte försvinna.

Så fick köpa mig en ny disk. Min första porr surfning
Citera
2014-03-09, 03:09
  #8
Medlem
billinge1992s avatar
All min pappas porr är "Big tits" som den stora bröstfantasten han är (Sådan far sådan son )
Han kollar det mesta av sin porr på mobilen har jag märkt, laptopen han har är inte mycket porr på.
Citera
2014-03-09, 03:21
  #9
Medlem
RullaDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasssh
HAha det är ju sjukt hur mycket porr virus och addons och ja allt möjligt det finns. När jag kollade porr första gången på en dator så fixade jag ett riktigt fint virus. Provade att installera om Windows 95 tror jag det var.. möjligtvist XP.

När installationen var klar och jag installerat nytt anti-virus så checka jag datorn.. jodå viruset var kvar.
Testade en drös olika saker för att få bort men det var omöjligt. Den satt på disken och tänkte inte försvinna.

Så fick köpa mig en ny disk. Min första porr surfning
Haha, min styvfarsa brukade sitta och tanka på dc++ back in the dayz, hittade hans gömma i en "system" mapp. Tillåt mig att skratta.. Han gav mig förkärlek för anal..

Dock visste han hur historik fungerade, ack var jag alltid ett steg före på datorer
Citera
2014-03-09, 07:59
  #10
Medlem
Tafkafs avatar
Vem fan vill veta det!?
Citera
2014-03-09, 08:28
  #11
Medlem
BernardLoutres avatar
Hoppas att min son inte börjar söka igenom min dators historik.
Citera
2014-03-09, 10:16
  #12
Medlem
RullaDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Hoppas att min son inte börjar söka igenom min dators historik.
Han kommer säkert posta det här i framtiden och lista ut vad du heter här på flashback.
Gissar på att du gillar midget och shemales.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback