Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-08-07, 20:52
  #133
Awaiting Email Confirmation
Fetings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel Yell
Pedofiler å våldtäksmän är också människor! - När dom ligger 3 meter under jord

Ansiktet ner, röven upp, så man kan använda dom som cykelställ!
2005-08-07, 21:28
  #134
Medlem
Lost dreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thoriolo
Själv gjorde jag den goda gärningen att skicka in en av mina polare till min syrras rum när jag hade fest.. tyckte att hon skulle bli en bättre människa om hon fick lite kuk.. nu misslyckades iofs polaren så han spände på syrrans kompis i samma rum istället, men tanken var god..

som ett lite PS kanske jag skall tillägga att jag egentligen inte gillar min syrra nåt vidare..


Är det ömsesidigt din sadist?


2005-08-07, 22:07
  #135
Avstängd
njurpajs avatar
Tycler våran gode kasstkniv är lite för tyst för tråden bästa. Komigen nu, vad säger du till dem som säger att det är fake, vad säger du till syrran? Tell us.
2005-08-07, 22:29
  #136
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Tycler våran gode kasstkniv är lite för tyst för tråden bästa. Komigen nu, vad säger du till dem som säger att det är fake, vad säger du till syrran? Tell us.

Ja, jag börjar bli orolig för honom, han kanske gjorde som jag sa:
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN

kasstkniw: Först säger du: "Ey len, fattaru jag ska döda dig din svenne!" och sedan sjuter du både syrran och pojkvännen... När polisen kommer så kan du säga att du gjorde det för "att rentvå familjens smutsade heder"...


Gulp...

/Cody
2005-08-08, 00:46
  #137
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Vill du kliva på eller? Nä, låt din syrra få knulla ifred, och sköt ditt eget liv.
word! du får finna dig i att din syrra kommer att ligga och stöna...
2005-08-08, 02:50
  #138
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Tycler våran gode kasstkniv är lite för tyst för tråden bästa. Komigen nu, vad säger du till dem som säger att det är fake, vad säger du till syrran? Tell us.

Tjena!

Ja, vad ska man säga? Jag var där, ni andra inte. Det är inte upp till mig att få er att tro på det jag skrivit. Har försökt prata med henne i går, utan vidare resultat. Jag vet inte hur jag ska lägga fram det till föräldrarna heller, men jag jobbar på det. Kommer förmodligen att bli ett jävla liv.
2005-08-08, 03:14
  #139
Banned
asnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Ja, vad ska man säga? Jag var där, ni andra inte. Det är inte upp till mig att få er att tro på det jag skrivit. Har försökt prata med henne i går, utan vidare resultat. Jag vet inte hur jag ska lägga fram det till föräldrarna heller, men jag jobbar på det. Kommer förmodligen att bli ett jävla liv.

Säg sanningen, håll inte på och vrid på det och jävlas.
Ska du säga det säger du sanningen, och du berättar exakt hur det gick till.
Annars kan du likagärna vara tyst.
Säg att du gick upp för att ta en natte-macka, du hörde suspekta ljud, men avaktade.
Gick upp igen, denhär gången fick det ge svar på tal och du såg (vad du såg).
Sanningen eller inget.
Nej det är inte skvaller, gäller det den ålderskillnaden är det sunt förnuft att berätta det.
Säkert skönt för dig att ventilera att du såg en man i 22 års ålder iförd BH ett antal CM in i din syster.
2005-08-08, 07:44
  #140
Banned
WeePs avatar
Japp, säg sanningen och ingenting annat: Du kände dig lite småkåt och bestämmde dig att göra en besök hos syrran mitt i natten. Oturligt nog hade någon annan jävel hunnit före dig. Tilläg att blod kommer att spillas.
2005-08-08, 07:51
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Gör hon sånt när du är hemma? Är det respekt? Sparka in käften på henne och snubben!

Idiot. Vi tar det igen: i d i o t - misshandel är dessutom olagligt.
2005-08-08, 07:53
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Ska han låta henne bli en madrass i stället och få stock i sig stup i kvarten?

Que? Vad är det för fel med att hon har sex om hon vill det? De flesta som har sex, har bröder eller systrar.
2005-08-08, 07:56
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asnan
Ptja om han var 22 och 13 är det ju för det första olagligt, sparka sönder honom, hotar han med polisanmälning.
Hota tillbaka, misshandla honom under några år, han kan ju inget göra för han åker dit för MYCKET värre saker än misshandel.
Var jag dig skulle jag inte tveka, sök upp honom, när han ska ner till kiosken, handla etc.
Stå beredd bakom nästa krök iför luvtröja och med ett slagträ, slå honom till marken och säg:
Får någon reda på dethär, anmäler jag dig för vad du gjort mot min lillasyster.
Blandar du in polisen, blandar jag också i polisen. Så passa dig jävligt noga.
Och se slå honom lite mer och gå därifrån.

Låter som ett fullkomligt vedervärdigt korkat och olagligt förslag. Förgriper han sig på henne, skall han ju anmälas - om inte annat för att inte göra det på fler. Och gör han det inte, skall han naturligtvis inte misshandlas då heller. Tänk först, skriv sen.
2005-08-08, 07:58
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Det är nu du hämtar inspiration från Gestapo. inte för att jag är nasse men de hade några rätt sköna idéer gällande förhör. Kör ett xtremt Gestapo/spanska inkviastionen förhör på syrran så att du får fram allt hon vet om killen. Sen blir det bärsärkagång meddelst diverse tillhyggen. Avsluta med att hugga kuken av honom och skriva "ingen rör min syster!" med hans blod på hans bara bröstkorg. Sen pissar du honom i ansiktet, tar lite bilde rpå honom och avslutar med att strippa honom helt naken och släppa ut honom på en motorväg några mil från hans hus. Sen kommer han aldrig mer sätta på nåns lillasyster, eller nån annan brud för det heller

Är alla i den här tråden komplett bindgalna eller bara de som skriver i den. Den här sortens missriktade lynchjustice leder bara till pöbelvälde, rättslöshet och moralisk moras.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback