Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-08-07, 02:16
  #109
Medlem
Lost dreamers avatar
Nej precis!
missförstå mig inte här, jag har själv en syster, och jag hade nog, som honom inte tvekat i detta falle; utan gett honom stryk direkt faktiskt.
Sedan ev. anmälan om så skulle känts befogat, inte helt omöjligt.
Men att komma i efterhand och hålla på att bråka känns inte riktigt som den rätta spaken att dra i, utan helst: spontanstryk sedan anmälan; som säkert okmmer generera en anmälan från hans sida också i och för sig..

Jaja, det finns inga lätta svar..
2005-08-07, 02:17
  #110
Avstängd
Irganoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost dreamer
Nej precis!
missförstå mig inte här, jag har själv en syster, och jag hade nog, som honom inte tvekat i detta falle; utan gett honom stryk direkt faktiskt.
Sedan ev. anmälan om så skulle känts befogat, inte helt omöjligt.
Men att komma i efterhand och hålla på att bråka känns inte riktigt som den rätta spaken att dra i, utan helst: spontanstryk sedan anmälan; som säkert okmmer generera en anmälan från hans sida också i och för sig..

Jaja, det finns inga lätta svar..

vad pratar mni om?
2005-08-07, 02:19
  #111
Banned
Collaterals avatar
En kille som jag snackade med lackade ur på en kille som ville vara lite för intim med denna killens lillasyster så han tog med denna killen ut i skogen, klädde av honom och band fast honom i ett träd, hällde sirap på honom och lät han vara fastbunden där i två dagar tills någon hittade honom.
Denna killen hade riktigt äckligt svåra skador å shit efter att myrorna hade ätit på honom. (Bitit på ögonlock t.ex.)

Denna killen som jag snackade med fick något års fängelse men han var SÅ desperat att "hjälpa" sin syster så, det är upp till dig vad du är beredd att göra för att få som du vill.
2005-08-07, 02:21
  #112
Avstängd
Irganoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collateral
En kille som jag snackade med lackade ur på en kille som ville vara lite för intim med denna killens lillasyster så han tog med denna killen ut i skogen, klädde av honom och band fast honom i ett träd, hällde sirap på honom och lät han vara fastbunden där i två dagar tills någon hittade honom.
Denna killen hade riktigt äckligt svåra skador å shit efter att myrorna hade ätit på honom. (Bitit på ögonlock t.ex.)

Denna killen som jag snackade med fick något års fängelse men han var SÅ desperat att "hjälpa" sin syster så, det är upp till dig vad du är beredd att göra för att få som du vill.

tsss... urban myth'
2005-08-07, 02:27
  #113
Banned
asnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost dreamer
Nej precis!
missförstå mig inte här, jag har själv en syster, och jag hade nog, som honom inte tvekat i detta falle; utan gett honom stryk direkt faktiskt.
Sedan ev. anmälan om så skulle känts befogat, inte helt omöjligt.
Men att komma i efterhand och hålla på att bråka känns inte riktigt som den rätta spaken att dra i, utan helst: spontanstryk sedan anmälan; som säkert okmmer generera en anmälan från hans sida också i och för sig..

Jaja, det finns inga lätta svar..

Hade nog väntat till efter samlaget, var min syster med på allt och hon njöt av det skulle jag inte avbryta samlaget.
Njuter hon av det är det något att respektera, men hans ålder är inte att respektera.
Kan likna med att mamma bakat en tårta till mig, men min syster kastar den på golvet.
Trisst att förstöra om hon var med till 100% (Vilket värkade vara fallet)
Så vänta till efteråt, möta honom i hallen och "Va fan pysslar du?"
Är det ingen annan hemma i huset (Som det inte var) Hade man nog börjar skrika åt honom.
2005-08-07, 02:34
  #114
Medlem
Ehhh var hon verkligen bara 13 år? Ifall jag mitt i natten hörde en "mansröst" från en 13-årig lillasysters rum, skulle jag sitta och ladda morfars hagelbössa istället för att skriva inlägg på FB. Jag bryr mig inte om mina småsystrar har sex, men en person med "mansröst" får sannerligen inte befinna sig inne i en 13-årig lillasysters rum mitt i natten. Gissar att du själv inte är så värst gammal om du inte vågade göra det enda naturliga, annars får du ju verkligen skämmas över den makalösa feghet du visar prov på.

Men det jag häpnas mest över är att en 13-åring ens fått möjligheten att dra hem en äldre kille till sitt rum. Snacka om kulturskillnad när de flesta här inte ens reagerar över det, för mig låter det helt osannolikt. Hos oss hade det aldrig funnits en möjlighet att jag skulle kunna lyckats med något liknande när jag var i den åldern.
2005-08-07, 02:48
  #115
Medlem
Lost dreamers avatar
ahah
Jag slogs av samma tanke Padme, moderator, att han satte sej vid datorn istället för att ta aktion.
Hade det varit min syster(som nu är 4 år äldre , som var med en karl när hon var 13, hade jag iaf gjort något..
i hans fall, eftersom det är hans lillasyster, borde han ju skridit till aktion direkt, men eftersom han softade framför datorn så tror jag inte han tyckte det var så farligt...
2005-08-07, 09:42
  #116
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Nu låter du som en bergsturk.
"Eyy horunge, ingen ska röra min syster!"


Exakt...

kasstkniw: Först säger du: "Ey len, fattaru jag ska döda dig din svenne!" och sedan sjuter du både syrran och pojkvännen... När polisen kommer så kan du säga att du gjorde det för "att rentvå familjens smutsade heder"...

/Cody
2005-08-07, 10:33
  #117
Medlem
Siden-Carlssons avatar
En rolig detalj är att såsom kasstkniv formulerat rubriken, kommer hans syrra aldrig att sluta knulla med den där killen.
2005-08-07, 10:40
  #118
Moderator
impieteers avatar
Jag gillar den här tråden. Det är lite Testiculas källare över den. Nu vill vi bara se mystiska kort av någon som flyr ut genom ett flickrumsfönster eller nåt.
2005-08-07, 12:01
  #119
Medlem
subcomandantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Ehhh var hon verkligen bara 13 år? Ifall jag mitt i natten hörde en "mansröst" från en 13-årig lillasysters rum, skulle jag sitta och ladda morfars hagelbössa istället för att skriva inlägg på FB. Jag bryr mig inte om mina småsystrar har sex, men en person med "mansröst" får sannerligen inte befinna sig inne i en 13-årig lillasysters rum mitt i natten. Gissar att du själv inte är så värst gammal om du inte vågade göra det enda naturliga, annars får du ju verkligen skämmas över den makalösa feghet du visar prov på.

Men det jag häpnas mest över är att en 13-åring ens fått möjligheten att dra hem en äldre kille till sitt rum. Snacka om kulturskillnad när de flesta här inte ens reagerar över det, för mig låter det helt osannolikt. Hos oss hade det aldrig funnits en möjlighet att jag skulle kunna lyckats med något liknande när jag var i den åldern.

Värre är att han har sett denna "man" sitt framför hans lillasyster iförd bh och läppstift. Om jag såg en man iförd det, sitta framför en 13år gammal flicka skulle jag ingripa direkt, sjuk jävla peddofil, pervers varning över det. ( vet att han är hebefil om man gillar tonåringar, ni behöver inte anmärka ).

Sedan håller jag med dig angående kulturskillnader, jag börjar känna det med, inte faan skulle någon man fått komma hem och träffa/vara med/knulla 13 år gamla syster ( om jag hade någon). Scenariot som kasstkniv målar upp känns otroligt avlägset. Men sedan är jag också Palestinier
2005-08-07, 12:09
  #120
Medlem
pokers avatar
fejk

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback