Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-08-06, 02:54
  #1
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Nu blir jag så jävla förbannad alltså. Gled precis ut i köket för att bre två knäckemackor, då jag hör ljud från min systers rum. Inte små söta fnitter, inte snarkningar eller andra ljud. Ett flertalet stön, hon avbryts av en mansröst, sedan blir det helt tyst. Vad i helvete? Hur ska jag tackla det här? Ska jag dundra in med knölpåken och slå ihjäl killen? Fan, detta är inget jag vill ha kvar i minnet. Ingen ska röra min lillasyster. :thumbsdow
2005-08-06, 02:55
  #2
Medlem
Makehastes avatar
Innan någon annan säger det; Det var nog snarare han som kom på din syster...
2005-08-06, 02:59
  #3
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste
Innan någon annan säger det; Det var nog snarare han som kom på din syster...

Tjena!

Oh my godzilla! Nu är jag ännu mer sur.
2005-08-06, 02:59
  #4
Moderator
impieteers avatar
Vill du kliva på eller? Nä, låt din syrra få knulla ifred, och sköt ditt eget liv.
2005-08-06, 03:00
  #5
Medlem
Svinpälss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Nu blir jag så jävla förbannad alltså. Gled precis ut i köket för att bre två knäckemackor, då jag hör ljud från min systers rum. Inte små söta fnitter, inte snarkningar eller andra ljud. Ett flertalet stön, hon avbryts av en mansröst, sedan blir det helt tyst. Vad i helvete? Hur ska jag tackla det här? Ska jag dundra in med knölpåken och slå ihjäl killen? Fan, detta är inget jag vill ha kvar i minnet. Ingen ska röra min lillasyster. :thumbsdow
Och anledningen till att din syster inte får knulla är...?
2005-08-06, 03:02
  #6
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Vill du kliva på eller? Nä, låt din syrra få knulla ifred, och sköt ditt eget liv.

Tjena!

Du har förmodligen ingen syster. De som har småsystrar vet att de är helig mark. Ingen ska röra dem, ingen ska tänka snuskigt om dem, inte minst dunka på dem.
2005-08-06, 03:03
  #7
Medlem
Svinpälss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Du har förmodligen ingen syster. De som har småsystrar vet att de är helig mark. Ingen ska röra dem, ingen ska tänka snuskigt om dem, inte minst dunka på dem.
Vafan ska hon då ha fittan till??
2005-08-06, 03:04
  #8
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Du har förmodligen ingen syster. De som har småsystrar vet att de är helig mark. Ingen ska röra dem, ingen ska tänka snuskigt om dem, inte minst dunka på dem.

Hur gammal är din syster`?
2005-08-06, 03:05
  #9
Banned
asnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinpäls
Vafan ska hon då ha fittan till??

Precis...

Till trådskaparen: Fråga henne imorrn lite diskret vid frukostbordet.
Om han heter greger och är 25 bast och syrran heter sara, är blond och 14.
MOVE IN!
Föresten, hur gammal är hon?
2005-08-06, 03:08
  #10
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain
Hur gammal är din syster`?

Tjena!

Hon är inte tillräckligt gammal för att knulla i alla fall.
2005-08-06, 03:09
  #11
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Du har förmodligen ingen syster. De som har småsystrar vet att de är helig mark. Ingen ska röra dem, ingen ska tänka snuskigt om dem, inte minst dunka på dem.

Jag vet många som inte tycker som du. Klart din stackars syster ska få ha lite roligt i livet.
2005-08-06, 03:10
  #12
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Hon är inte tillräckligt gammal för att knulla i alla fall.

Enligt dig så lär hon ju aldrig få knulla så det svaret säger ju inte så mycket.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback