Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-07, 23:17
  #1
Medlem
Ska någon till amsterdam den 24/3-31/3 - kanske vi kan träffas och dela en spliff - reser ensam och har inte varit i amsterdam på några år - vart ska man gå och vad ska jag välja för ngn weed dagligen för att få en skratt-kick och för hasch för att kunna somna och sova gått till natten ?????
M.v.h Kerqa
2014-03-07, 23:30
  #2
Medlem
Mycket roligare att åka med en kompis.. Har du ingen polare som delar detta intresse med dig?
2014-03-07, 23:31
  #3
Medlem
Bdonks avatar
Skriv i tråden som är tillägnad Amsterdam:

(FB) Amsterdam ´14
2014-03-07, 23:57
  #4
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Det är säkert jättemånga som vill träffa en random med 3 inlägg i Amsterdam.
2014-03-08, 04:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasssh
Mycket roligare att åka med en kompis.. Har du ingen polare som delar detta intresse med dig?


Tyvärr så har jag hunnit komma en bit över 40 år och tappade mina kompisar för 20 år sedan - har efter det levt familjeliv - ska nu för första gången på 20 år åka ngn stams själv och göra något roligt
har du några förslag på up´s and down´s vad gäller hasch och weed - det är viktigt för mig att få reda på vad jag ska röka dagtid = pigg glad m.m och till natten trött slö sova gott m.m
Tack på förhand

Kenrqa
2014-03-08, 07:47
  #6
Medlem
erkfans avatar
Önskar dig lycka till, låter som en skön snubbe
2014-03-08, 08:35
  #7
Medlem
LightItAnnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerqa
Tyvärr så har jag hunnit komma en bit över 40 år och tappade mina kompisar för 20 år sedan - har efter det levt familjeliv - ska nu för första gången på 20 år åka ngn stams själv och göra något roligt
har du några förslag på up´s and down´s vad gäller hasch och weed - det är viktigt för mig att få reda på vad jag ska röka dagtid = pigg glad m.m och till natten trött slö sova gott m.m
Tack på förhand

Kenrqa

Tjena kompis,

bor i amsterdam så kan nog mötas över en spliff någon dag under din vistelse


när det kommer till dag o natt röka så tänk såhär - Sativa = dagsröka, Indica = kvällsröka.

brukar använda mig av denna sida för att få information om en strain e indica / sativa - http://www.leafly.com/

du kan också fråga där du köper, om de e bra för dagtid eller kvällstid tex.
2014-03-08, 10:53
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightItAnnie
Tjena kompis,

bor i amsterdam så kan nog mötas över en spliff någon dag under din vistelse


när det kommer till dag o natt röka så tänk såhär - Sativa = dagsröka, Indica = kvällsröka.

brukar använda mig av denna sida för att få information om en strain e indica / sativa - http://www.leafly.com/

du kan också fråga där du köper, om de e bra för dagtid eller kvällstid tex.


tusen tack det ska jag lägga på minnet
2014-03-08, 11:41
  #9
Medlem
jamesdeans avatar
Prova att kolla runt i reseforumen, då cannabisforumet inte är till för att hitta resekompisar /Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback