Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-03-07, 06:16
  #13
Medlem
PumpNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isolerstege
Känner till personen i fråga och han skriver att han vill slåss för att verka tuff.

I själva verket är han en "internetkrigare"

Jag tror inte att någon av oss hade förväntat oss något annat.

Han kanske inte har slagits men vill börja slåss och därför söker upp en fightclub?
Citera
2014-03-08, 07:46
  #14
Medlem
Millediablos avatar
Frågan är väl om det finns underground fighting som drivs av organiserad brottslighet eftersom tråden ligger här?
Jag betvivlar starkt att det förekommer då dom stora pengarna ligger i den organiserade fightingcirkusen.

Knappast så att man slösar bort en talang i någon obskyr bakgårdsfajt när man kan tjäna mer i en välordnad gala där det dessutom helt lagligt går att "betta" på utfallet.
Citera
2014-03-30, 22:09
  #15
Medlem
biggander2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Frågan är väl om det finns underground fighting som drivs av organiserad brottslighet eftersom tråden ligger här?
Jag betvivlar starkt att det förekommer då dom stora pengarna ligger i den organiserade fightingcirkusen.

Knappast så att man slösar bort en talang i någon obskyr bakgårdsfajt när man kan tjäna mer i en välordnad gala där det dessutom helt lagligt går att "betta" på utfallet.

Kan mycket väl handla om förmågor som av olika anledningar inte får tävla i officiella sammanhang.
Citera
2014-08-27, 15:08
  #16
Medlem
BigLuciphers avatar
Bump!

Seriöst, finns det nån klubb - jag vill inte att nån skriver ut nåt här men kanske kan hänvisa till nån plats där informationen finns tillgänglig?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback