• 35 895 online
  • 1 194 174 medlemmar
  • 61 869 893 inlägg
  • 3
  • 4
2014-03-05, 14:51
Medlem
Jag hoppas jag kan blanda ZMA med sömntabletter typ som imovane/propavan? Kunde inte sova igår heller, eller ja la mig 4, vaknade runt 6... så tog en sömntablett typ 7.. vaknade 13.37 ^^
Citera
2014-03-06, 02:46
Medlem
sowahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdran
Jag hoppas jag kan blanda ZMA med sömntabletter typ som imovane/propavan? Kunde inte sova igår heller, eller ja la mig 4, vaknade runt 6... så tog en sömntablett typ 7.. vaknade 13.37 ^^
ZMA är bara zink, magenesium och vitamin B6. Finns i mycket av det du äter och går nog att blanda med allt.
Citera
2014-03-06, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sowah
Hoppas du har nära till toalett med tillhörande toapapper när du vaknar imorgon, just sayin'

Märkte inte av något alls, varken med sömnen drömmar eller magen. Anabolic ZMA från Gymgrossisten... dock var det inte igår jag köpte dem precis.
Citera
2017-08-30, 00:42
Medlem
enklistras avatar
ZMA är kan vara det absolut mest brutala jag någonsin har provat av alla kosttillskott. Missade helt det där om bieffekter utan hörde att det skulle vara bra för sömn och återhämtning men igår natt hade jag nog den mest brutala natten som jag någonsin har haft.

Jag stoppar i mig kapslarna och lägger mig för att somna. Jag somnar ganska snabbt och klockan är då ungefär 02:00. Jag sover i någon timma och jag minns att jag klockan 03:30 kliver upp ur sängen för att spela datorspel. Jag knäpper igång datorn och börjar prata med några kompisar som jag brukar spela med. Allting flyter på och ingenting verkar onormalt. Jag känner mig pinknödig så jag går in på toaletten och där slår jag i skallen. Jag börjar blöda lite så jag torkar upp blodet och lappar om mig med ett plåster. Jag går tillbaka till datorn för att fortsätta spela med polarna. Vi snackar på som vanligt och efter ca 30 minuter känner jag mig krasslig i magen, typ hård och därför lämnar jag för att gå in på toaletten. När jag kommer in där så är det blod exakt överallt. Vi snackar inte om lite småstänk utan vid en närmare eftertanke minst 4-5 liter blod. Jag börjar städa upp allt som att ingenting har hänt och fixar i ordning allting. Det tar några timmar men snart så börjar allt att se fint ut. När jag sedan lämnar toaletten så ser jag ett blodigt handavtryck på väggen men tycker att det ser lite för stort ut för att kunna vara min hand. Jag tittar runt i lägenheten och ser att det är många blodiga handavtryck som går ända upp i taket och då har jag på vissa ställen tre meter högt i tak. Jag förstår först nu att det inte är mitt blod, inte mina handavtryck och att mitt lilla sår inte skulle kunna skapa allt detta blod. Jag inser här att jag drömmer. När jag då inser att jag drömmer blir jag väldigt rädd. Jag känner mig då helt låst och har ingen aning om hur jag ska göra för att vakna. Till saken hör här att det tar en jäkla tid innan själva uppvaknandet, minst 30 minuter och jag är väldigt rädd. Efter ett tag börjar jag känna mig skakig i hela kroppen och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag blir fylld utav en ångest och jag känner nu på mig att detta kommer att ta slut. Jag vet inte om jag kommer att vakna eller om jag bara kommer att dö i drömmen men jag känner att slutet kommer närmare och närmare vilket framkallar en extrem ångest. Samtidigt som jag vibrerar kraftigt inombords börjar jag domna bort i hela kroppen. Känslan blir bara mer och mer extrem för varje sekund och helt plötsligt vaknar jag i min säng.

PROVA INTE SKITEN. DET ÄR VERKLIGEN INTE VÄRT DET!
Citera
2018-07-06, 14:46
Medlem
Sorbitans avatar
Åt själv ZMA ett tag, värsta jag gjort. Akta dig för det.
Citera
2018-07-06, 14:46
Medlem
Sorbitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorbitan
Åt själv ZMA ett tag, värsta jag gjort. Akta dig för det.

O jag har tagit väldigt mycket starka droger.
Citera
  • 3
  • 4