2005-08-05, 04:16
Medlem
lar_berts avatar
Undrar vad som spelas på den? Sims kanske...

http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=94153
Citera
2005-08-05, 09:49
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lar_bert
Undrar vad som spelas på den? Sims kanske...

http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=94153
Riktigt snyggt
Citera
2005-08-05, 09:56
Medlem
Dr. Löhks avatar
Dra ballen i gruset vad fjantigt.
Jag har aldrig riktigt förstått det här med att modda vare sig datorer, bilar, cyklar eller gudvvetvad. Det är aktiviteter som bedrivs av fjuniga, pubertala mobboffer, lönnfeta ensamstående män och annat patrask.

Undrar om moddaren som gjort datorn känner sig riktigt hård och tuff när han sitter och spelar.
Citera
2005-08-05, 10:01
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
Dra ballen i gruset vad fjantigt.
Jag har aldrig riktigt förstått det här med att modda vare sig datorer, bilar, cyklar eller gudvvetvad. Det är aktiviteter som bedrivs av fjuniga, pubertala mobboffer, lönnfeta ensamstående män och annat patrask.

Undrar om moddaren som gjort datorn känner sig riktigt hård och tuff när han sitter och spelar.
Det är en konstart och denne artist är riktigt duktig. Det handlar om att skapa något unikt.

Antar jag vet vem som är ett "lönnfett mobboffer" utan några som helst kreativa eller inovativa egenskaper.
Citera
2005-08-05, 10:17
Medlem
phreakdentas avatar
Samma kille har även gjort en trevlig HalfLife2 mod;
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=66917
Citera
2005-08-05, 10:21
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
Antar jag vet vem som är ett "lönnfett mobboffer" utan några som helst kreativa eller inovativa egenskaper.

Touché

Kreativitet och inovationslusta har jag förhoppningsvis gott om, annars borde jag se mig om efter ett annat yrke omgående. Jag har bara vaknat på fel sida och lät min irritation gå ut över denna "konstform".

Men medge... En smula nördigt är det.
Citera
2005-08-05, 10:29
Medlem
pekmezs avatar
Skickligt, förstår mig inte på moddande av datorer men det där var j-t snyggt.
Citera
2005-08-05, 11:01
Moderator
rancors avatar
Citat:
Touché

Kreativitet och inovationslusta har jag förhoppningsvis gott om, annars borde jag se mig om efter ett annat yrke omgående. Jag har bara vaknat på fel sida och lät min irritation gå ut över denna "konstform".

hehe

Allt är relativt och personligen tycker jag att allt arbete som är kreativt inte är nördigt utan ett tecken på framåtanda, drivande och ett allmänt sunt beteende.

Det är en hobby som alla andra, värre är det för alla stackare som INTE har någon hobby utan t.ex. BARA spelar, BARA ser på TV eller klappar sina katter.
Citera
2005-08-05, 11:03
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
...eller klappar sina katter.

Någon som har erfarenhet av att modda katter?

Nä, men allvarligt. Du har helt rätt. Men som sagt. Sur och grinig på morgonkvisten (dessutom tyckte jag att datorn var ful som stryk. Fick nog av att leka militär i lumpen. )
Citera
2005-08-05, 11:04
Medlem
ztorms avatar
Citat:
Touché

Kanske, men det är kul.
Citera
2005-08-05, 16:18
Medlem
lar_berts avatar
Jag har aldrig varit mycket för krigsspel, men jag är väl inte sämre människa än att jag kan ändra mig. :shoot2: Jäklar vad jag vill snacka i den där komradion...
Citera
2005-08-05, 16:46
Medlem
TuXIs avatar
Hans moddar är Riktigt grymma!

Det tar moddning till en helt annan nivå. Så fruktansvärt häftiga lådor.
Hade varit fräckt att sitta å spela BF2 på hans låda!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in