Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-03-01, 15:59
  #1
Avstängd
Hej.

Jag undrar lite på olika sätt att kunna inta cannabis..

De flesta har ju rökt, bakat och druckit te osv.. Men vad mer kan man göra?

Satt och funderade på om man inte kan köra upp de i röven.. Typ koka upp det med vatten eller smör, låta de svalna sen köra upp de i röven med en rövpump?..

Hur hade effekten blivit?

Vad tror ni hade fungerat bäst? Smör eller vatten? föredrar ju klart ha vatten i röven över smör haha

Vad mer kan man göra för inta det i kroppen?;D
Citera
2014-03-01, 16:21
  #2
Medlem
Scarabeos avatar
kanske går att extrahera så man kan skjuta i sig? hehe lär bli ett jävulskt sänk isåfall.
Citera
2014-03-01, 17:09
  #3
Medlem
det är inte vattenlösligt utan fettlösligt, alltså hade det inte fungerat med vatten. däremot hade det kunnat fungera med smör. jag antar dock att du hade behövt en större mängd för att bli kickad än när du röker det. lycka till =) haha
Citera
2014-03-01, 17:31
  #4
Moderator
kvm3s avatar
Mig veterligen tas inte THC upp genom slemhinnor. Effekten skulle alltså utebli helt och hållet - precis som om du hade försökt dig på att snorta det.
Citera
2014-03-01, 17:49
  #5
Medlem
tvivales avatar
Skärpnng för böfvelen! Någon djävla måtta får det väl vara. Vem fan kommer ens på tanken att göra något sådant idiotiskt? I röven? Tänk om folk satt på coffeeshops eller pubar och körde upp saker i röven. Nej, sådana som har sådana korkade idéer är en skam för cannabiskulturen! Vill ni köra upp saker i arslet, vad det än må vara, håll det då för er själva.
Citera
2014-03-01, 18:15
  #6
Medlem
Lecros avatar
Testa med en snus först, har hört att man får ett jävla rus av det. Min farbror lurade en korkad neger att man ska stoppa upp dem i rumpan och han gjorde det...den kvällen slutade inte bra för negern inte..
Citera
2014-03-01, 19:31
  #7
Medlem
PHUCKups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lecro
Testa med en snus först, har hört att man får ett jävla rus av det. Min farbror lurade en korkad neger att man ska stoppa upp dem i rumpan och han gjorde det...den kvällen slutade inte bra för negern inte..

Skiter i om detta är troll, jag skrattar ihjäl mig!
Citera
2014-03-01, 19:39
  #8
Medlem
erkfans avatar
Tror du är lite väl övertaggad om du funderar på att köra upp cannabis i röven. Men du kan ju gärna prova och komma tillbaka med en rolig berättelse åt oss.
Citera
2014-03-01, 21:41
  #9
Medlem
Lecros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHUCKup
Skiter i om detta är troll, jag skrattar ihjäl mig!
haha trollar inte! Det är 100% sanning. Det var första gången negern var i Sverige.
Citera
2014-03-02, 01:20
  #10
Medlem
Har svårt att tro att han kommer komma hit här fler gånger.....
Citera
2014-03-23, 15:53
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majkigt
Hej.

Jag undrar lite på olika sätt att kunna inta cannabis..

De flesta har ju rökt, bakat och druckit te osv.. Men vad mer kan man göra?

Satt och funderade på om man inte kan köra upp de i röven.. Typ koka upp det med vatten eller smör, låta de svalna sen köra upp de i röven med en rövpump?..

Hur hade effekten blivit?

Vad tror ni hade fungerat bäst? Smör eller vatten? föredrar ju klart ha vatten i röven över smör haha

Vad mer kan man göra för inta det i kroppen?;D

Stoppa för fan inte in det i röven. Det här måste vara ett jävla skämt. Så dum är du väl inte. Rök skiten om du nu måste konsumera det!!!
Citera
2014-03-23, 15:54
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddeimalmo
Har svårt att tro att han kommer komma hit här fler gånger.....
hehe....ja, verkligen
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback