Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2014-03-25, 17:11
  #13
Medlem
Men vafan, smådetaljer.. Han var först full som fan och sen bäng utav bara helvete, konstigt att han inte kommer ihåg dom grejerna?

Kön var inte till garderoben nej, utan till stället där man betalar för att få gå på toa. Det är som du säger inte garderob som gäller utan skåp som man lägger ett mynt i för att få ut nyckeln.

DJn stod i hörnet ja, i mitten var en upphöjd plattform.

Det där med ryssen har jag ingen aning om mer än att det var han som gav oss pillrena.

Förövrigt en skitklubb tycker jag, men Ikre gillade den..
Citera
2014-03-26, 19:00
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikre
Jag kontemplerar igen över hur jävla borta jag är. Allt börjar kännas otryggt och jag vill bara gömma mig någonstans. Ute på dansgolvet ser jag min polare och jag frågar om vi kan dra hem. Han ser förvånat på mig och säger att han är helt nykter. Jag är säker på att han ljuger för mig och börjar noja. Ber honom att ta hem mig och han går med på det. Väl ute på Amsterdams gator tappar jag greppet helt. Jag känner endast min polares arm runt min axel och hans betryggande ord och försvinner mer och mer. Människor går som robotar med diffusa yttre linjer. Natthimlen är det enda som är sant, allt på gatan är bara ett falskt marionettspel med låtsasmänniskor och gatan är en teaterkuliss. Om vår värld inte är sann vad är då sant? Allt från aliens till globala konspirationer korsade min hjärna. Jag har väldigt lite minnen efter det. Jag minns lättnaden över att vara tillbaka i hostelrummet. Hur det vände och blev skönt igen. Hur jag försökte gå på taket. Att alla tankar gick i ultra rapid. Hur min mun var sandpapper hur mycket jag än drack.

Jag kan verkligen inte relatera till det där över huvud taget. Utifrån mina upplevelser på E/MDMA låter det nästan som ni har fått något annat. Visst har det hänt att man kan hallucinera när man tagit för mycket, men det är enligt mig knappast någonting som jag upplever som obehagligt öht. Det skulle möjligtvis kunna vara alkoholen som ställde till det för dig.

Citat:
Om vår värld inte är sann vad är då sant? Allt från aliens till globala konspirationer korsade min hjärna.

Är det någon annan som fått såhär djupa tankar på lite E och kan relatera till det? Jag kan det verkligen inte iaf.
Citera
2014-03-31, 19:01
  #15
Medlem
ErkkiErkkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Jag kan verkligen inte relatera till det där över huvud taget. Utifrån mina upplevelser på E/MDMA låter det nästan som ni har fått något annat. Visst har det hänt att man kan hallucinera när man tagit för mycket, men det är enligt mig knappast någonting som jag upplever som obehagligt öht. Det skulle möjligtvis kunna vara alkoholen som ställde till det för dig.



Är det någon annan som fått såhär djupa tankar på lite E och kan relatera till det? Jag kan det verkligen inte iaf.

Jag har ej personligen fått det, men vad jag vet så kan man vid högre doser få för sig väldigt mycket, speciellt första gången.
Citera
2018-04-09, 22:41
  #16
Medlem
Jeltzins avatar
Hahah detta var nog fan en av de roligare tipp-rapporterna jag läst. Kul skrivet rakt igenom och härlig känsla du byggde upp och hur det eskalerade åt helvete i slutet. Hah.
Citera
2018-04-10, 12:29
  #17
Medlem
freeworldTVs avatar
Skön rapport. Bra skriven och låter som en kul kväll. Får lust att sätta mig på ett plan till A´dam själv nu.

Länge sen jag tog E, men MDMA kan ju bli MDA om man tar för mycket. MDA är hallucinogent. Men personligen tror jag mer på teorin om alkoholen som någon nämnde ovanför. Om du var så pass packad så kan det ha varit temporär uttorkning efter ett par timmar. E är ju uttorkande på egen hand och alkohol likaså. Kombon är inte att rekommendera.

Köpte ni inget gräs förresten? Vad och var i så fall? Och du vet inte vilken sorts E det var, möjligen?

<3 Amsterdam <3
__________________
Senast redigerad av freeworldTV 2018-04-10 kl. 12:31.
Citera
2018-04-15, 09:27
  #18
Medlem
AbsolutBorks avatar
Fan vilken händelserik upplevelse! Hur minns du allt? Ärlig, detaljerad & välskriven var den iaf! 5/5
Citera
2018-04-22, 22:47
  #19
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Jag kan verkligen inte relatera till det där över huvud taget. Utifrån mina upplevelser på E/MDMA låter det nästan som ni har fått något annat. Visst har det hänt att man kan hallucinera när man tagit för mycket, men det är enligt mig knappast någonting som jag upplever som obehagligt öht. Det skulle möjligtvis kunna vara alkoholen som ställde till det för dig.



Är det någon annan som fått såhär djupa tankar på lite E och kan relatera till det? Jag kan det verkligen inte iaf.

Jag kan 😁

Hänt mig flera gånger att man snedtrippat på slutet. Paranoja där jag fått för mig att både okänt folk och vänner planerat nån form av konspiration mot mig 😂

Men då hade jag eat par dagar i rad med sömn emellan så klart.

Men så klart att man kan snea ordentligt på e.

Fan va sugen man blir nu på den där drömliknande känslan. Ni vet när det kickar in och allt känns overkligt och mörkt hahhaha
Citera
2018-06-16, 17:56
  #20
Medlem
Mycket E och ladd på nattklubbarna i Amsterdam?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback