Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2014-03-01, 01:01
  #1
Medlem
Ikres avatar
Ålder: 23 år
Vikt/Längd: 80 kg, 188 cm
Längd: Runt 5 h
Drogerfarenheter: Gräs, svamp, lsd, e, diverse rc’n.


Jag och min polare börjar natten med att dela på en flaska vodka på ett slitet och inrökt hostelrum i centrala Amsterdam. Det är sen fredagsnatt och vi har bara 15 timmar att spendera i staden innan vi måste resa vidare. Musiken pumpar från min telefon och vi blir bara mer och mer taggade allt eftersom berusningen tilltar. Siktet är inställt på technoklubbar och ecstasy men med risken att vi inte ska scora ser vi till att vara rejält packade innan vi tar en taxi in till klubben. Vi frågar den trevliga taxichauffören om han kunde fixa och han sa att vi skulle fråga random folk på klubben så skulle det lösa sig.

Inne på klubben så är det en fantastisk stämning! Ett stort dansgolv välkomnar oss bestående av flera nivåer, alla fyllda med unga sköna människor förlorade i musiken. En DJ av det kändare slaget är placerad i mitten av publiken och beter sig inte som en fittig diva. Jag uppfylls av ett lyckorus och går fram till en ensam tjej i garderobkön och ger henne en kärleksfull kram. Därefter vänder mig till min polare och säger att det här kommer att bli en galen kväll. Han påpekar att jag är packad som ett as. Vi bestämmer oss båda för att börja leta ecstacy på olika håll. Jag drog till baren och han iväg till toan.

Vid det här laget känner jag mig som en kung bara från alkoholen och börjar halvt fråga efter e/halvt ragga på tjejer. Musiken var för hög för att snacka så jag går mest runt och ler mot alla söta tjejer jag ser och de som ler tillbaka ger jag direkt en kram. Förvånande nog så var det en effektiv metod och jag hånglade upp två snygga holländskor inom en halvtimme. Suget efter e blev dock stort så tillslut grabbade jag tag i en liten blond kille som såg pundig ut och skrek ”ECSTASY?!” två millimeter från hans öra. Han log och bad mig att vänta så skulle han hämta en snubbe. Min polare kom lägligt nog då och jag förklarade att allt var ordnat. Den blonda killen kom tillbaka med ung rysk snubbe som bad oss visa 20 euro och sedan följa med honom (han visade sig senare vara delägare i klubben). Bytet skedde i en smal gång och vi skämtade och hade trevligt. Det slutade med att jag gav ryssen en kram med handen bakom nacken som jag hade sett att ryska gangstrar gjorde på film.

Jag och min polare gick till toan och poppade och diskuterade febrilt om ryssen tyckte vi var coola eller inte. Med den starka kemiska smaken fortfarande kvar i munnen trots rejält vattenskölj gick jag upp på dansgolvet. Jag känner mig återigen som en kung och börjar dansa mig in mot mitten. Jag känner att det är rytmen från musiken som leder min kropp och det är så jävla skönt. I mitten bredvid den höjda dansplatån ser jag en vacker mulatt-tjej med afro som påminde mig om Naomie Harris i 28 dagar senare. Hon dansar halvt med någon snubbe så jag drar henne tätt intill mig. Hon verkar uppskatta initiativet och jag börjar skrika att jag är från Sverige och rabbla upp alla holländska svärord jag kan. Hon börjar skratta. Jag ser det som ett bra tecken och går in för en kyss som hon besvarar. Jag känner värmen från hennes kropp och hur bra hennes tunga smakar. En värme fyller hela mitt bröst och jag låter musiken återigen styra mina rörelser. Mina händer rör sig över hennes kropp i takt med den dova basslingan. Det är nu jag inser att jag börjar trippa vilket förvånar mig som fan då det bara har gått kanske en kvart.

En total eufori fyller hela min kropp och jag känner en behaglig värme från topp till två. Jag är övertygad att alla tycker om mig på hela stället och att jag kan bara välja och vraka på vem jag ska dra hem och knulla. Därför lämnar jag mulatten och dansar vidare in i folkmassan. Nu bryr jag mig inte om att le mot tjejerna, jag kramar dem ändå. Bakifrån eller från sidan spelade ingen roll. Fuck it, jag kramar snubbar också. Jag känner att det här är en plats av ren kärlek. Nu börjar flera bli less på mig och kanske 30 % av tjejerna knuffar vänligt men bestämt bort mig. Jag kunde inte bry mig mindre. Nu är jag en del av musiken. Jag känner melodin i mina muskler, mina organ, min hud.

När jag skannar av dansgolvet efter ett tag ser jag den lilla blonda snubben uppe platån och jag ger mig genast dit. Med mycket möda och ett stort ass crack kravlar jag mig upp. Den blonda killen skrattar åt mig och jag ser direkt att han också är hög på e. Jag tar honom över hjärtat och säger att det här är den bästa klubben i Europa! Han ler och säger att det är på grund av honom. Jag känner en oerhörd glädje över det sköna svaret. Vi börjar dansa tillsammans och försvinner i musik återigen. Efter några minuter inser jag att vi står några meter från DJ’n. Det är en svart muskulös snubbe med ansiktet dolt under en svart luva. Han har avklippta ärmar och hans svettiga armar rör sig i mot hans DJ-instrument i våglika rörelser. Det kändes som han ut knådade ut musiken som en deg. Han kändes väldigt omänsklig och det både skrämde och fascinerade mig. När jag vänder mig mot de som dansar bredvid mig ser jag att jag inte är den enda som trippar. Jag frågar ett svettigt par om de är höga på e och de säger ja! Jag med! Och vi förenas i ett välbehag som är svårt att beskriva. Detta fortsätter i kanske 2 h. Jag dansar, kramar folk och skriker att det här är världens bästa klubb.

Helt plötsligt tappar jag känseln i båda armarna. Ett sting av rädsla rusar igenom mig och jag märker med lättnad att jag fortfarande kan röra dem. Känslan av total tyngdlöshet sprider sig på ett läskigt sätt genom axlarna och ner över magen. Jag känner ingenting förutom ett illamående i själva magsäcken. När DJ ’n byter till en snabbare och mörkare låt känner jag mest bara obehag. Hans ögon lyser under luvan och han är något väldigt kraftfullt och omänskligt. Jag vill bara bort från honom och drar i väg till toan. Mina svarta ögon ser rädda ut när de glor tillbaka på mig i spegeln. Jag spolar kallt vatten i ansikten och känner hur fucked up jag är. Kontrollen jag ändå hade är helt borta nu. Går och pissar bredvid en snubbe och tänker att jag måste se rolig ut från hans ögon. Det känns som jag är med i en sit-com och jag känner en stor press att leverera en rolig slutreplik så att publiken kan skratta. Efter att tyst ha pissat bredvid varandra i någon minut proklamerar jag ”awkward”. Ingen reaktion. Jag tittar honom i ögonen den här gången och säger återigen ”awkward!”. Han börjar garva och känner en stor lättnad i hela kroppen.

Jag kontemplerar igen över hur jävla borta jag är. Allt börjar kännas otryggt och jag vill bara gömma mig någonstans. Ute på dansgolvet ser jag min polare och jag frågar om vi kan dra hem. Han ser förvånat på mig och säger att han är helt nykter. Jag är säker på att han ljuger för mig och börjar noja. Ber honom att ta hem mig och han går med på det. Väl ute på Amsterdams gator tappar jag greppet helt. Jag känner endast min polares arm runt min axel och hans betryggande ord och försvinner mer och mer. Människor går som robotar med diffusa yttre linjer. Natthimlen är det enda som är sant, allt på gatan är bara ett falskt marionettspel med låtsasmänniskor och gatan är en teaterkuliss. Om vår värld inte är sann vad är då sant? Allt från aliens till globala konspirationer korsade min hjärna. Jag har väldigt lite minnen efter det. Jag minns lättnaden över att vara tillbaka i hostelrummet. Hur det vände och blev skönt igen. Hur jag försökte gå på taket. Att alla tankar gick i ultra rapid. Hur min mun var sandpapper hur mycket jag än drack.

Jag mådde sådär dagen efter.
Citera
2014-03-01, 01:54
  #2
Medlem
väldigt bra skrivit
Citera
2014-03-04, 10:12
  #3
Medlem
Därför man inte blandar alkohol och E första gången har kompisar som fått ett negativt rus efter en tid ! tänk nästa gång ingen sprit
Citera
2014-03-04, 12:12
  #4
Avstängd
Bra skrivet! Det kan vara väldigt lurigt att köra potent mdma när man inte e van...
Citera
2014-03-05, 22:26
  #5
Medlem
Struisvogels avatar
Låter som du har hittat på det mesta tyvärr. Men en bra historia och relativt välskrivet!

Vilken klubb handlar det om?
Citera
2014-03-06, 00:17
  #6
Medlem
erkifnasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Låter som du har hittat på det mesta tyvärr. Men en bra historia och relativt välskrivet!

Vilken klubb handlar det om?
+1
Citera
2014-03-22, 22:21
  #7
Medlem
Polaren här. Kan intyga att historian stämmer. Vad är det som verkar osannolikt?
Citera
2014-03-22, 23:06
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Låter som du har hittat på det mesta tyvärr. Men en bra historia och relativt välskrivet!

Vilken klubb handlar det om?

Tråkig inställning du har. Det är förmodligen därför du har svårt att träffa tjejer och tro på såna här trevliga berättelser.
Citera
2014-03-23, 00:33
  #9
Medlem
Struisvogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benganyo
Polaren här. Kan intyga att historian stämmer. Vad är det som verkar osannolikt?

Vilken klubb var det på?
Citera
2014-03-24, 14:06
  #10
Medlem
Studio 80
Citera
2014-03-24, 16:47
  #11
Medlem
LegalizeMuckbucks avatar
Shit alltså trevlig resa antar jag ^^!
Citera
2014-03-25, 13:24
  #12
Medlem
Struisvogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benganyo
Polaren här. Kan intyga att historian stämmer. Vad är det som verkar osannolikt?

Vad som är osannolikt är att på studio 80 så är det inte kö till garderoben då det inte finns någon.

DJn är inte i mitten utan i hörnet.

Det är vad jag vet ingen kort ryss som är manager för klubben.

OBS, är detta för länge sedan så kan det ju ha ändrats.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback