Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-03-20, 18:55
  #13
Medlem
the_mechanixs avatar
Den här tråden är visserligen en månad gammal, men jag kan inte låta bli att kommentera den här helt sinnessjuka chutzpan. För en vanlig person kan det här inte framstå som annat än makabert. Judarna saknar verkligen totalt skam i kroppen; att kräva vanliga polacker på pengar för vad ockuperande tyskar, sovjeter och sedermera kommunistiska landsförrädare (varav ett icke försumbart antal utgjordes av de utvalda) gjorde saknar nästan motstycke. Jag är fan rasande!

Citat:
Ursprungligen postat av Ankanin
Men för in i helvete. Om Tusk har några bollar alls ska han ge order om att deportera varenda jude nu.
Tusk är en nolla och NWO-lakej. Han är säkert sugen på att tillfredsställa sina judiska herrar, men vet att det är politiskt självmord.
Citera
2014-03-20, 19:25
  #14
Medlem
coyoteroadrunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_mechanix
Den här tråden är visserligen en månad gammal, men jag kan inte låta bli att kommentera den här helt sinnessjuka chutzpan. För en vanlig person kan det här inte framstå som annat än makabert. Judarna saknar verkligen totalt skam i kroppen; att kräva vanliga polacker på pengar för vad ockuperande tyskar, sovjeter och sedermera kommunistiska landsförrädare (varav ett icke försumbart antal utgjordes av de utvalda) gjorde saknar nästan motstycke. Jag är fan rasande!


Tusk är en nolla och NWO-lakej. Han är säkert sugen på att tillfredsställa sina judiska herrar, men vet att det är politiskt självmord.
Om vanliga medelsvenssons i Polen ska betala via skattsedeln så verkar det lite tokigt, polackerna har väl lidit tillräckligt. Men det är klart, om det finns några överrika ww2-massmördare i landet så kan de naturligtvis ta fram plånboken. Jag hoppas ändå att polackerna får leva i fred nu och att de får fortsätta att bygga upp sitt land utan onödiga räkningar verkar som att de har potentialen att bli ett bra land faktiskt, mer potential än Sverige skulle jag tro.
Citera
2014-03-20, 20:29
  #15
Medlem
Hungaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coyoteroadrunner
Om vanliga medelsvenssons i Polen ska betala via skattsedeln så verkar det lite tokigt, polackerna har väl lidit tillräckligt. Men det är klart, om det finns några överrika ww2-massmördare i landet så kan de naturligtvis ta fram plånboken. Jag hoppas ändå att polackerna får leva i fred nu och att de får fortsätta att bygga upp sitt land utan onödiga räkningar verkar som att de har potentialen att bli ett bra land faktiskt, mer potential än Sverige skulle jag tro.
Då kan rika jude-kommunist ättlingar betala tillbaka till länder där de massmördat, deporterat, torterat, våldtagit och satt i arbets/dödsläger européer. Rätt ska vara rätt.
Citera
2014-03-20, 20:34
  #16
Moderator
Fear2bes avatar
Då kunde man ju kontra med att Judarna borde be om ursäkt och betala skadestånd för att de mördade Jesus för 2000 år sedan.
Citera
2014-03-20, 22:08
  #17
Medlem
rex144s avatar
judarna kan väl vända sig till Putin och Merkel,

wow, house of Lords... mina knän darrar

dessa judar kräver miljarder dollar, inte ens polacker har fått skadestånd, varför skulle judarna behandlas annorlunda?

sen har många judar drivit privata processer och fått skadestånd eller andra fasigheter som kompensation, men nu vill judarna få en kollektiv stämning,


det finns en jävla massa olika judiska organisationer, mycket av cashen skulle förskingras...
och sen skulle en annan judisk organisation kräva pengar, hehe
Citera
2014-03-22, 01:50
  #18
Medlem
Tied.To.Stones avatar
Ja, vad kan man egentligen säga? Jag visade den länkade artikeln för en vän som både är jude och polack, han blev rosenrasande! Hur har de mage ett be om skadestånd för något som orsakats av Sovjet och Nazityskland? Magstarkt! Glömmer de bort de faktum att miljoner polacker slaktades under kriget och de alla judar som polacker med risk för dödsstraff räddade?

Tusk är en jävla nolla och det tycker nog majoriteten av polackerna också.

Egendom har getts tillbaka till polackerna, dock har denna egendom som kyrkogårdar och synagogor sålts och polens ortodoxa judiska ledning har inte lyckats förklara vart pengarna tagit vägen. Detta har enligt min vän naturligtvis skapat en hätsk konflikt mellan den ortodoxa och liberala gruppen. Polska Forbes skrev en intressant artikel om det; http://www.forbes.pl/kaddish-for-a-m...61052,1,1.html Detta skadeståndskrav kommer från utländska, icke-polska judar vad jag förstått det som?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback