Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-26, 19:29
  #13
Medlem
iPhones har historiskt sett lanserats under september månad, årsvis. Det är således rimligt att tro att iPhone 6 släpps i September.

http://buyersguide.macrumors.com/#iPhone
Citera
2014-02-27, 06:47
  #14
Medlem
Okej så bra tack för svaren så länge kan jag inte vänta därimot så jag får väl köpa mig en 5S tills 6an kommer..
Citera
2014-04-22, 16:50
  #15
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullslynan
Okej så bra tack för svaren så länge kan jag inte vänta därimot så jag får väl köpa mig en 5S tills 6an kommer..
*dump*
Köpte du femman. Tycker du det var värt köpet? Jag har klagat över batteritiden på fyran, men köpte idag ett skal till mobilen som tydligen ska ladda mobilen. Väl lite bökigt, men nu är problemet tills vidare löst med batteritid Lyckades hitta information om min mobil, så man kan väl jämföra.
rubrik, noterbart
*Har inte kunnat uppdatera mjukvara (tydligen dålig uppdatering) så har därför 7.0.4 och inget annat.
**3,5 in/tum = 8,89cm
Den har dock bara 5GB minne, vilket är jäkligt snålt (arbetstelefon). Dessutom gick WiFi och blåtand sönder. Inte lagat det...
Citera
2014-05-07, 10:36
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quinqq
Iphone 5 är samma mobil som Iphone 5C. Den enda skillnaden är utseendet på mobilen.

Med tanke på att mobiltelefoner åldras riktigt fort skulle jag rekomendera Iphone 5S!
Ang iPhone 5 vs 5c så har 5c större batteri och lite högre klock på CPU.
Front kameran är bättre på 5c
Citera
2014-05-22, 20:52
  #17
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullslynan
Någon som vet när 6an kommer?

Jag uppgraderar enbart för att min mobil ej fungerar.

Jag hoppas du förstår att du haft tur med din telefon i sådana fall. Jag har redan bytat ut min femma mot en annan femma.. Mer än hälften av min avdelning (fick dem samtidigt som jobbtelefoner) har haft problem med "fuktskador" som, även om vi inte sett dem själva, gjorde att det bästa Apple Store Malmö kunde göra var att erbjuda en ersättningslur för 2600 (om jag minns rätt).

Det var den första gången en mobiltelefon - eller någon dyr teknikpryl överhuvudtaget - gått sönder, så någon slarvpelle är jag ej.
Kan tilläggas att telefonförstörarna på jobb är i den äldre medelåldern och något säger mig att de också varit ganska snälla mot lurarna.

Kan ärligt säga att jag inte skulle lagt 2600 spänn på en iphone 5 i mitt civila liv, framförallt inte i år med nästa hype på g. Du bör nog inte hoppas på att alltid ha flax med lurarna med tanke på vad standarden verkar vara iaf. Är man student osv. är det ju blytungt att stå helt utan lur och få höra att det är 2600 på studs eller så är luren för 8-000(eller vad de köptes in för) bara väck.

Men kvalitetsproblemen med telefonen är förstås ingenting mot teleoperatörerna (telenor..) men det är ot.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback