Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-03-13, 21:50
  #61
Medlem
Om inte annat har jag hört att bibelsidor funkar helt okej. Om ni får tag på en bibel, har ni nog till ett par hundra jointar...
Citera
2014-03-14, 02:47
  #62
Medlem
Jag har en hel låda svarta och en hel låda vita rizzla slim så mig går det då ingen nöd på ;-)
Citera
2014-03-14, 03:23
  #63
Medlem
Gasentusiasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smolk
Tycker det andra som beskrivs i artikeln är av större intresse. Dock gillar jag det här,

Tycker 18-års gräns låter sunt, för vem behöver rullpapper om de är under 18? För tobak är det 18-års gräns på.

Jävla fasoner polisen håller på med, tvinga in ungdomar på pissprov och endå lyckas de bara få runt hälften att pissa positivt, totalt jävla misslyckande och kränkande.



Konstigt att ungdomarna (och troligen resten av invånarna) hatar er? Ni kränker dem, tvingar dem på pissprov och uppträder i deras ögon racistiska (stämmer säkert). Ni löser det inte genom att fortsätta på samma bana.. Jävla idioter. Och de bryr sig inte för fem öre, för OM de brydde sig skulle de INTE sätta dit ungdomar för cannabis då det skapar större problem för dem i livet att åka dit. Brydde de sig skulle de istället försöka få ungdomarna att sluta, utan att tvinga in dem i det kriminella systemet. De jävlas och gör det endast för statistiken, så enkelt är det. Jävla poliser, majoritet är svin som litar blint på staten och "gör bara sitt jobb". Fan tänk lite själva, fy fan alltså!

Dis shied hier, nigga

Lagom relevanta bilder sen också "Leif-Otto plockar ut sina vapen inför kvällens dödspatrull", "Greger och Bengt-Atef upprätthåller illusioner inför en gammal tant"
Citera
2014-03-17, 23:45
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
När man förbjöd rullpapper på jamaica på sjuttiotalet började man rulla jointar med papperspåsar och så föddes den gigantiska jamiacanska jointen.

Ska bli kul att se den svenska varianten som självklart kommer att rullas av myndighetskuvert och kallas för saker som Polismyndighets-spliff, Försäkringskass-hasch, Skatte-Fnatts-Spliff, Kronofogdsspliff etc etc.

Det här förslaget visar att polisen är desperata efter att hitta metoder med minsta möjliga arbetsinsats från dem själva. Facebooktummarna är slutkörda. Sibylla-Magen tung och slö. Urin-burkarnas tidigare lockelse har lagt sig något.

Bara att applådera vårt rättsväsende!


öh bong?

om de förbjuder bong - pipa?
om de förbjuder pipor (högst osannolikt då man även använder dem till tobak) - hemmagjord bong med en vanlig PET-flaska?

om de förbjuder pet-flaskor, går äpplen bra med

sen har vi ju den klassiska - en tömd cigarett, tror knappast de kan göra cigg olagligt! haha

om inget annat finns, kan man ätta en bit hasch på en nål, tända den och andas in ångorna. ska de förbjuda nålar och tändare med? haha

det är för att tjäna pengar samt få statistik att se bra ut de gör såhär

det är också för att hjärntvätta folk
Citera
2014-03-18, 14:32
  #65
Medlem
Denna artikel visar bara att mina fördomar mot trångsynta svenskar stämmer. Vi i Sverige är nog de mest naiva folket i europa. Som att plocka bort rullpapper skulle få folk att röka mindre. Vissa tänker inte längre än vad näsan räcker. Vad är nästa steg? Plocka bort godis ur hyllorna för att få folk att muncha mindre?
Citera
2014-03-18, 15:15
  #66
Medlem
LegaliseItNows avatar
Tycker detta är synd för att som rullar sin egna tobak.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback