Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-04-08, 11:31
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamdidam
Oj så lite du verkar ha att göra då du tror att du kan och vet allt gumman.
Varför jag försökte jämnföra med andra våldtäkter i Boden är ju självklart för att du envisas med att påstå att sådant inte skulle kunna ske där det skedde. Försök att förstå att det visst kan ske (Med tanke på de våldtäkter som redan HAR SKETT I CENTRUM), istället för att vara så trångsynt och lägga orden i mun på andra.. Smarta gumman.
Sen är det skillnad på våldtäkt och våldtäktsförsök, då det garanterat skulle finnas mer spår från våldtäkt än från våldtäktsförsök fröken "vet allt".

Låt oss nu klargöra en sak en gång för alla, eftersom du verkar vrida och förstå allt fel
vars har du fått ifrån att jag är en ( Hon )

Säger du att det är skillnad på våldtäkt & våldtäksförsök ? No shit sherlock
Det heter jämföra & inte jämnföra.

Vikten kommer från läkarundersökningen, är du så vilsen i skallen så du inte förstår det ?
Och nej, tror inte att dom tagit fel på den.
Tror inte heller att dom gjort fel bedömning att avfärda detta som rent trams!
Jag utgår ifrån fakta, från de kontakter jag har som arbetat just med detta, du yrar omkring i mörker med påhitt & teorier att det är polisen som gjort en dålig utredning ( dom är ju så dåliga i Boden )

Att inte du fick ta hand & utreda om detta ärende istället, då hade väl halva stan suttit anhållen misstänkt för det

Vars var bevisen du påstod i tidigare inlägg att dom hade?, kan du vara snäll & presentera dom här?
Citera
2014-04-08, 11:33
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicz
Vet att hon är liten, har hört om henne och sett hon på bild. Syftade på uppgifterna som ni säger kommer från polisen.

Förövrigt så får en tjej i den storleken gärna vara styrkelyftare, världsmästare i brottning och en sjuhelsikes kickboxare - blir mest troligt ändå KO om en normalstor man hoppar på en sådan liten tjej.

Uppgifterna kan inte presenteras i talande stund, men kommer få dom senare ( oklart ännu när ) dock med diarienummer, namn e.c.t fördraget...

Sen kan alla läsa och förstå hur långt Bamdibam är ute och cyklar
Citera
2014-04-08, 11:43
  #51
Medlem
bamdidams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-300
Låt oss nu klargöra en sak en gång för alla, eftersom du verkar vrida och förstå allt fel
vars har du fått ifrån att jag är en ( Hon )

Säger du att det är skillnad på våldtäkt & våldtäksförsök ? No shit sherlock
Det heter jämföra & inte jämnföra.

Vikten kommer från läkarundersökningen, är du så vilsen i skallen så du inte förstår det ?
Och nej, tror inte att dom tagit fel på den.
Tror inte heller att dom gjort fel bedömning att avfärda detta som rent trams!
Jag utgår ifrån fakta, från de kontakter jag har som arbetat just med detta, du yrar omkring i mörker med påhitt & teorier att det är polisen som gjort en dålig utredning ( dom är ju så dåliga i Boden )

Att inte du fick ta hand & utreda om detta ärende istället, då hade väl halva stan suttit anhållen misstänkt för det

Vars var bevisen du påstod i tidigare inlägg att dom hade?, kan du vara snäll & presentera dom här?


Få se dina "bevis" angående henned vikt. Det du påstår är inte sant. Jag är 300% säker på att hon väger mycket mindre än mig = mycket mindre än det du påstår! Du kan ju fråga henne eller någon som känner henne om du inte tror på mig om vikten.

Ja du, se bara hur mycket polisen i Boden har gjort fel när det gæller V. Bangsuan.

Ok tack, trodde inte detta var en lektion i grammatik men tusen hjärtliga tack, detta räddar mig säkerligen otroligt mycket i framtiden gumman.
Citera
2014-04-14, 00:21
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamdidam
Få se dina "bevis" angående henned vikt. Det du påstår är inte sant. Jag är 300% säker på att hon väger mycket mindre än mig = mycket mindre än det du påstår! Du kan ju fråga henne eller någon som känner henne om du inte tror på mig om vikten.

Ja du, se bara hur mycket polisen i Boden har gjort fel när det gæller V. Bangsuan.

Ok tack, trodde inte detta var en lektion i grammatik men tusen hjärtliga tack, detta räddar mig säkerligen otroligt mycket i framtiden gumman.

Patient journaler är lite svårare att få tag på, speciellt rättsintyg

Att V. Bangsuan. med detta är väl lite att ta i, en avancerad styckmords utredning mot ett påhittat
( titta på mig ) brott

Fick mig för övrigt ett gott garv, då någon länkade till hennes facebook, där hon poserar med ett gevär
Citera
2014-05-29, 16:02
  #53
Medlem
bamdidams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-300
Patient journaler är lite svårare att få tag på, speciellt rättsintyg

Att V. Bangsuan. med detta är väl lite att ta i, en avancerad styckmords utredning mot ett påhittat
( titta på mig ) brott

Fick mig för övrigt ett gott garv, då någon länkade till hennes facebook, där hon poserar med ett gevär


Eh. "ok" ?! Vad har det med saken att göra?
Citera
2015-01-07, 16:05
  #54
Medlem
Så hur gick det? Bara ett rop efter uppmärksamhet eller?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback